Parfymerte bind, hva syns dere?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Flere ganger jeg satt på do, så tenkte jeg at det luktet så veldig såpe eller noe, tro om vesla hadde griset rundt vasken eller noe? Innen jeg var klar for å vaske hendene så hadde jeg glemt saken, fram til jeg satt på do igjen. Så stusset jeg over at menslukta ikke var der, og oppdager dermed at bindene jeg har kjøpt jammen er parfymerte! :wideyed:

Syns det er noe spesielt, for på pakken står det at det er luktnøytraliserende, og menslukta er jo forsåvidt nøytralisert, men jeg syns ikke jeg har noe behov for å erstatte den med blomstrende såpelukt altså... Tenker at det er kanskje ikke noe smart å gå med noe så parfymert nedentil heller? o_O

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe de bindene mer, håper bare det ikke er slik at alle Always Ultra plutselig er med parfyme. Kan hende dette er noe alle vet som har gått meg hus forbi siden jeg ikke ser på tv og dermed får med meg fint lite reklame. Hva tenker dere andre? Noen som har prøvd? :p

Tenkte akkurat det samme da jeg kjøpte en pakke for noen dager siden...hehe
Blir vel heller libresse neste gang tenker jeg, for jeg kan ikke si jeg er noe stor fan av parfymelukta:p

Haha hadde ikke fått med meg det før nå jeg. Men nei bind med godlukt er ikke noe for meg :P

De har gjort det samme med truseinnleggene. :mad: ALLE variantene :eek:

Har alltid sverga til Always, men nå måtte jeg bytte for fikk utslett av parfymen. :(

Tullete at de ikke har det i noe, og noe uten, så man kan velge.

Synes de var vel parfymerte ja og tenk hvis andre kjenner lukten også da? "Åja, hun har mensen nå" :p Kjenner lukten av bindene til og med når jeg går forbi hyllen på butikken!

Har alltid sverga til Always, men nå måtte jeg bytte for fikk utslett av parfymen. :(

Tror kanskje det er derfor jeg har begynt å klø igjen og. Begynte å merke det i dag:/

Neeei? Da tror jeg at jeg tar en runde på butikkene her og hamstrer det de eventuelt måtte ha igjen av den gamle sorten. Nå er det noen år siden jeg har prøvd libresse sist da, men bindene deres har jeg aldri likt.

Var ikke klar over at det hadde kommet på bindene også, bare fått med meg at et par av truseinnleggstypene hadde det :-P Men nå skal det jo sies at jeg ikke har kjøpt bind siden starten av april da (WOW, det har jeg ikke tenkt over før nå! :D)

Merket det selv sist og..
Men synes det var helt greit.. Menslukten min er veldig.. bitter. Lukter veldig.. blod. Altså, den der metall-lukta. Synes det var herlig å slippe den.. Men var ganske sterkt parfymert.. :S

Takke meg til menskoppen min (fant ikke jeg den igjen, jo? Jom jeg gjorde det, men så fikk jeg ikke brukt den, for jeg er jo gravid. Jeg som altså rakk bruke den EN GANG etter at jeg kjøpte den, så rotet jeg den bort...) og mine tøybind. For parfyme nedi der, never ever ever. Det er ille nok at de er laget av plast som gjør det klamt og klør, men parfyme??

Merket det selv sist og..
Men synes det var helt greit.. Menslukten min er veldig.. bitter. Lukter veldig.. blod. Altså, den der metall-lukta. Synes det var herlig å slippe den.. Men var ganske sterkt parfymert.. :S

Joda, tenkte jo samme, menslukta er jo ikke god, så at bindene er gode til å absorbere og kanskje fjerne litt av lukta er jo helt greit. Men det må da kunne gjøres uten å tilsette en annen lukt? Kan da ikke være bra for området?

Takke meg til menskoppen min (fant ikke jeg den igjen, jo? Jom jeg gjorde det, men så fikk jeg ikke brukt den, for jeg er jo gravid. Jeg som altså rakk bruke den EN GANG etter at jeg kjøpte den, så rotet jeg den bort...) og mine tøybind. For parfyme nedi der, never ever ever. Det er ille nok at de er laget av plast som gjør det klamt og klør, men parfyme??

Jeg kjøpte menskopp nettopp, og har prøvd et par ganger nå. Jeg får ikke til å bruke den. :S Det er akkurat som om det er for flatt til at den sitter ordentlig, så jeg blør uansett, og den kommer ut når jeg er på do osv.

Ikke fått med meg, men så har e ikke kjøpt bind på 3 år, da e ikke har mensen med p-stav :cool05:happy:

Jeg kjøpte menskopp nettopp, og har prøvd et par ganger nå. Jeg får ikke til å bruke den. :S Det er akkurat som om det er for flatt til at den sitter ordentlig, så jeg blør uansett, og den kommer ut når jeg er på do osv.

Om den kommer ut når du er på do har du ikke fått til vakuumet rett, øvelse gjør nok mester. For flatt?? Hvordan i all verden klarer du å få skjeden din til å være flat?

Om den kommer ut når du er på do har du ikke fått til vakuumet rett, øvelse gjør nok mester. For flatt?? Hvordan i all verden klarer du å få skjeden din til å være flat?

Lurer rett og slett på om jeg har noe nedfall av livmora eller noe slikt, har stusset på det en stund, selv om de ikke har sagt noe når jeg har vært hos gyn og slikt. Mamma sier hun har det likt som jeg har det, og de insisterer på at hun ikke har det, men det er akkurat som om det er veldig flatt og bredt, skjeden kjennes grunn, livmorhalsen er veldig nært åpningen, og jeg må liksom bakover med fingeren før det går opp i kroppen når jeg skal kjenne etter. Så jeg tror ikke jeg klarer å få noe vakuum med den greia, nei.

Ikke fått med meg, men så har e ikke kjøpt bind på 3 år, da e ikke har mensen med p-stav :cool05:happy:

Tok ut spiralen i oktober, så da hadde jeg ikke hatt mensen på 7 år hvis vi ikke teller renselsen etter fødsel. Satser på at dette er siste gang tanta dukker opp igjen på ei tid uansett, vi prøver jo å bli gravide. :p Svartens mens altså.

Lurer rett og slett på om jeg har noe nedfall av livmora eller noe slikt, har stusset på det en stund, selv om de ikke har sagt noe når jeg har vært hos gyn og slikt. Mamma sier hun har det likt som jeg har det, og de insisterer på at hun ikke har det, men det er akkurat som om det er veldig flatt og bredt, skjeden kjennes grunn, livmorhalsen er veldig nært åpningen, og jeg må liksom bakover med fingeren før det går opp i kroppen når jeg skal kjenne etter. Så jeg tror ikke jeg klarer å få noe vakuum med den greia, nei.

Merkelige greier. Og du er sikker på at det er munnen du finner er nær åpningen, at ikke hele koppen skulle "liksom bakover oppi der"? Rare greier, men vi er alle forskjellige. På meg sitter den som en sugekopp, null problem

Merkelige greier. Og du er sikker på at det er munnen du finner er nær åpningen, at ikke hele koppen skulle "liksom bakover oppi der"? Rare greier, men vi er alle forskjellige. På meg sitter den som en sugekopp, null problem

Altså, munnen er nær åpningen i forhold til før. Før kunne jeg såvidt kjenne hvor den var, nå kan jeg sirkle fingeren rundt hele livmormunnen og kjenne hvor åpningen er og alt. Har tenkt på det en stund at jeg ikke tror ting er som de skal være, for er det noe nedfall/framfall så kan det jo opereres.

Det hadde jeg spurt legen om, ved en passende anledning. for noe nedfall/fremfall kan vel være problematisk?

Back
Topp