Parfyme

*HoneyBunny*

Forelsket i forumet
Hvilken bruker dere? Bruker 'Cool Water' fra Davidoff.
Bruker dere parfyme bestandig?
Eller bare ved spesielle anledninger?
Klarer dere å unngå å dosere mer og mer ettersom dere blir vant til lukta selv?
Tar dere hensyn hvis dere skal ut og reise og vet dere blir å omgås mye folk i en litt lengere periode (tenker allergi)?

(Litt påvirka av Aguilera-sniffepå-tråden[:D])

bruker den nye til escada, den bruker jeg til fest eller når jeg føler for det..
ellers har jeg gucci rush som jeg bruker til hverdags.

tenker ikke så nøye over det egentlig....

Jeg bruker parfyme hver dag[;)] Tar ikke ehnsyn til hvor jeg skal med mindre jeg skal besøke noen jeg vet har allergi[:D]

Bruker en del forskjellig, den DKNY, grønne syns jeg er kjempe god[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg bruker parfyme hver dag[;)] Tar ikke ehnsyn til hvor jeg skal med mindre jeg skal besøke noen jeg vet har allergi[:D]

Bruker en del forskjellig, den DKNY, grønne syns jeg er kjempe god[:D]

denne bruker jeg også! UTROLIG DEILIG JA!!

Jeg bruker touch of pinkfra lacoste og cool water fra davidoff! Bruker parfyme hver dag, men dynker meg ikke med det, tar på bare litt[;)] Jeg hater folk som stinker parfyme[:'(] Kvalmende..

hugo Woman.. NIIICE.. bruker den ikke hele tiden.. har ikke likt å ha på meg så mye parfyme siden jeg bærer så mye på Thea.. Og når jeg var gravid så klarte jeg ikke parfymelukt i det hele tatt,. Men det kommer seg vel snart :)

Den blå ralph lauren og cerrutti 1881,georgie beverly hills++ Bytter litt mellom de...[:D]

Bruker parfyme hver dag[:)]

Er på let etter laila parfymen av Geir Ness..Finner den ikke på nettet[:(]

Bruker NOA [:)] Knallgod!! [:)]
Bruker den nesten hver dag og alltid til spesielle anledninger [;)]

Har så mange forskjellig[:o][:D] hehe

Men går mest i Laura og D&G The One[;)]

ORIGINAL: Trine85

Bruker NOA [:)] Knallgod!! [:)]
Bruker den nesten hver dag og alltid til spesielle anledninger [;)]

Brukte den før, kjempegod ja! Så bytta jeg over til 'FCUK her' før som sagt cool water by davidoff nå da!

jeg bruker den grønne runde fra dkny til daglig... om jeg skal ut pleier jeg å ta på en annen.. jean paul... eller dior addict eller noe i den duren.. har en del nå i skapet.. kjøpte i sommer etter å ha reist litt.. så varierer egentlig veldig hva jeg bruker fra dag til dag.. men den grønne runde fra dkny er klar favoritt omd agen..[:)]

Bytter mellom den grønne til Ralph Lauren, Hugo Boss - Woman og Clinique - Happy :)
Har ikke mer på ved spesielle anledninger, men da sminker jeg meg litt mer. (Har på øyenskygge I TILLEGG til maskara[8D] Og bruker Loréal sin maskara istedefor 50krs maskaraen til H&M)
Tenker egentlig ikke så mye over allergikere, for kjenner ingen.. Men hadde tatt hensyn ja[:D]

Back
Topp