Parfyme

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fyttikatta og det lukter om dagen :-(
Stakkars samboer tok på seg en dusj parfyme i dag, en type jeg til vanlig syntes er utrolig god.
Men nå lukter den helt jævlig :-( Trudde han hadde brukt hele flaska jeg :-P Stakkars, han ble jo så lei seg :-(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så kjipt :( Har bare vært én gang at jeg har reagert på parfymen til samboeren heldigvis.

Dessverre er kjøleskapet blitt min ultimate fiende! Det stinker der enda til tross for at samboeren har kastet alt som var dårlig eller som kan ha luktet. Jeg brekker meg når jeg åpner kjøleskapet og må puste gjennom munnen når jeg skal ha noe der inne. Fra før av har jo det vært frustrerende fordi jeg ikke finner noe jeg vil ha.

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Og min røyker i tillegg.... Mannen og kjøleskapet er det verste! Grøss....... :p

Huff ja, kjøleskapet er heller ikke særlig morsomt om dagen nei :-/

Slik hadde jeg det i mitt andre svangerskap.. først var det parfymen hans jeg ikke taklet, så ble deodoranten feil, til slutt måtte han bytte ut dusjsåpa med sånn helt parfymefri fra apoteket. stakkars, fikk ikke lov og lukte ordentlig mann hele svangerskapet..men ble det eller at jeg ikke kunne sitte inntil/sove i samme seng som han...

Hadde det ikke slik når jeg ventet første og ikke merket det noe særlig ennå heldigvis...

Huff, stakkars mannfolk.. Må visst tåle en del di å ;-)
Godt å vite jeg og samboeren ikke er aleine :-P

Jeg kan fortsatt ikke bruke den håndkremen og leppepomaden jeg brukte i 1. trimester sist, for jeg blir kvalm av lukta :-p

Mannen min blir nok nødt til å bytte deo, nesten så han måtte sove på sofaen inatt :p

Jeg gikk inn på boots for å kjøpe vitaminer en dag, og der har de parfyme/sminkeavdelingen rett ved inngangen. Jeg klarte ikke gå inn!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Back
Topp