Parfyme?

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Bruker dere parfyme,jenter,eller holder dere dere unna det nå? Noen steder anbefales det jo å ikke bruke det som gravid. Jeg bruker stort sett kun til fest/ spes anledninger nå,men aller mest pga at jeg er blitt så ømfintlig for lukta selv,en liten spray,så syns jeg det dunster langt inn i nesa i lang tid ;-)

Jeg bruker nesten aldri parfyme. Vi kan ikke bruke det på jobb, og da glemmer jeg å ha det på i helgene også. Hvis det er en spesiell anledning kan det hende jeg tar på en liten dæsj, men jeg er ikke glad i å lukte for mye. Som gravid tenker jeg at det er like greit å ikke bruke så mye parfyme. Ikke at jeg tror litt parfyme i ny og ne gjør noen skade, men summen av alt vi omgir oss med vet vi jo lite om, så da prøver jeg å minimere det uten å bli "hysterisk".

Jeg bruker bare parfyme ved spesielle anledninger, og veldig sparsommelig. Kjenner flere som er veldig plaga av sterke lukter, så prøver ta hensyn i det daglige.

Jeg bruker det nesten hver dag:) eneste tiden jeg ikke bruker det er etter fødselen i ammeperioden. Orker ikke å bruke parfyme når jeg har en bitte liten kropp limt til meg døgnet rundt:)

Bruker lite parfyme. Ikke fordi jeg er gravid, men fordi jeg generelt bruker det lite.
Synes det blir så sterk lukt, og mange som ikke tåler parfymelukt.
Bruker jo deo da! Hi hi! :-)

Jeg bruker det daglig til vanlig, men lukter er ikke min sterke side om dagen så det går som mest i deo og kanskje en god krem :)

Har aldri brukt mye. Men etter jeg ble gravid med eldste, så klarer jeg ikke lukten lengre... Både mannen og meg, har brukt det max 3 ganger på disse 4 årene... Det funker bare ikke...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Det bruker jeg daglig som før.
Mulig det er mildere lukt på mine og mannen sine, for det er kun eldste gutten til mannen sin parfyme jeg ikke klarer lukten på nå etter jeg ble gravid.
Men bruker det stort sett hver dag.
Det hender jeg glemmer å ta på i helger eller nå når jeg har vært syk og bare ligger og drar meg på sofaen :p

Bruker somregel bare til fest eller når jeg kommer på det :P

bruker parfyme hver dag som vanlig.. ikke noe jeg har endret på.. :)

Back
Topp