parfyme, neglelakk, sminke etc.

Jeg har fira på neglelakk så det får hun, sminke er kun til ut kledning og parfyme er uaktuelt. Men dette er hos meg, stemoren sminker frøkna og faren syntes det er helt greit. Vi har kranglet om mange ting men sminke er ikke en av tingene jeg gidder å starte en krig pga.

Men jeg skal si at jeg syntes ikke det er noe særlig å få hjem et barn som stinker parfyme og som har trynet fult av sminke. Men frøkna vet at jeg ikke syntes noe om det så hun ber aldri om sminke hjemme.

Her bruker vi neglelakk som belønning etter negleklipping da det er et sant H vær gang,men det går mye lettere om jeg sier de skal få på litt farge.
Hu på 6 ønsker seg sminke da bestevenninna fikk noe gammelt av sine storesøsken.Men det får vente syns jeg.Hu sniker ofte inn på badet til svigermor og bruker mascaraen hennes

Jeg har fira på neglelakk så det får hun, sminke er kun til ut kledning og parfyme er uaktuelt. Men dette er hos meg, stemoren sminker frøkna og faren syntes det er helt greit. Vi har kranglet om mange ting men sminke er ikke en av tingene jeg gidder å starte en krig pga.

Men jeg skal si at jeg syntes ikke det er noe særlig å få hjem et barn som stinker parfyme og som har trynet fult av sminke. Men frøkna vet at jeg ikke syntes noe om det så hun ber aldri om sminke hjemme.
Har det skjedd hun har kommet med masse sminke hjem?:/

off off. ikke bra...:/

Nei det syntes ikke jeg heller, faren er klar over at jeg ikke syntes noe om det så ikke så ofte hun kommer hjem med sminke lenger. Men hun blir sminket der. Jeg prøver å la Vær å tenke på det, for jeg kan ikke kontrollere alt har jeg funnet ut...

Nei det syntes ikke jeg heller, faren er klar over at jeg ikke syntes noe om det så ikke så ofte hun kommer hjem med sminke lenger. Men hun blir sminket der. Jeg prøver å la Vær å tenke på det, for jeg kan ikke kontrollere alt har jeg funnet ut...
Neida. Jeg forstår det. Er gjerne viktigere ting å ta tak i.
Må være ufattelig irriterende og vanskelig når barnefar er så ulik deg...:/

Neida. Jeg forstår det. Er gjerne viktigere ting å ta tak i.
Må være ufattelig irriterende og vanskelig når barnefar er så ulik deg...:/

Ja jeg diskuterer heller andre ting som jeg mener er viktigere og som jeg syntes er verdt å starte en krig pga. Ja det det kan være fryktelig frustrerende når det er sånn...

Oj den kampen hadde nok jeg tatt

Jeg har så mange andre kamper jeg holder på med som jeg anser som viktigere. Så jeg har latt det ligge, han vet hva jeg mener og jeg sier hva jeg syntes om han kommer med henne med sminke, men ikke mer enn det nå...

Hun på 5 år får jevnlig neglelakk. Av farmoren sin fikk hun Justin Bieber parfyme og det får hun bruke en gang i blant. Og hun får en sjelden gang sminke også. Litt øyenskygge og mascara.

Jeg har så mange andre kamper jeg holder på med som jeg anser som viktigere. Så jeg har latt det ligge, han vet hva jeg mener og jeg sier hva jeg syntes om han kommer med henne med sminke, men ikke mer enn det nå...
Hvor gammel er jenta di?

Åja da parfyme, maskara, øyenskygge, rouge og leppestift :O ikke veldig lekkert når det er på et barn...
Oi! Skjønner at du ikke vil lage bråk av det, men det virker jo veldig spesielt av stemor da.. Jeg ville aldri gjort det med en annens barn!

Back
Topp