Kjærleik2020
Blir kjent med forumet
Fint å lese det dere deler
Man får noen gode tips på veien her! Jeg og kjæresten har ikke mer enn et par år på baken sammen, så det er litt skummelt. Men satser på at det går fint. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det litt slik jeg å, i tillegg har jeg ei på 1,5år. Men han sier det til folk så da håper jeg han syns det er litt stas å, selv om han ikke viser det til meg.Du er ikke alene, for her er det ikke perfekt heller. Føler meg alene om blåbæren i magen. Ingen og dele gleder med. Ingen som viser interesse for baby, utstyr og alt :/ håper det forandrer seg! Familien min er også redd og viser ikke mye glede. Pga de er redde jeg skal ende opp alene med en baby.
Hormonene og min dårlige form gjør ikke at det blir mindre krangel, haha.
Mitt tips er bare og fokusere på det fine. Og finn noe som kan holde dere for opptatt til og krangle. Vi spiller sammen, det gjør at jeg ikke tenker og irriterer meg for mye med hormoner
Nei, da er ikke du heller alene!
Baksiden ved å ikke ha delt nyheten med en venninne e.l. er vel kanskje at da er man prisgitt partneren. Håper det forandrer seg for din del. Har du begynt å se på mye utstyr og ting du trenger?Jeg har kikket litt på finn, it's a jungle out there..! Føler det er litt tidlig å kjøpe seng og stellebord, vet ikke om vi blir boende her eller flytter nærmere familie. Det frister det også..
Kjøpte noen babyklær i går, litt i begge farger. Den gleden holdt jeg for meg selv![]()
Har mye jeg har lyst på, men uansett hva det er så får jeg høre at det er for tidlig. Så blir bare lei meg. Og han skal legge seg oppi alt fra vogn, klær, stellekommode osv. Krangle. Vi krangler hver dag og begge sliter psykisk, så ikke lett. Haha
men når vi fant ut at jeg var gravid var vi begge i sjokk til tross for at vi har prøvd i 3 år og vært sammen i 9 år. Da satt vi å så gjennom fosterets utvikling uke for uke, i tillegg snakket vi om alt vi blir å trenge. Jeg har sett litt på det, og det gjorde det enklere å «skjønne» at nå skjer det uansett hvordan det går
samboer er veldig støttende og rolig person