Parforholdet

Jeg har egentlig ikke hatt noe lyst i hele svangerskapet, men i går kysset mannen meg også ble det ordentlig klinings på sofaen som endte opp i hanky panky [emoji23][emoji85] endelig! Og det var kjempe godt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er en stund siden sist og magen min er blitt veldig stor siden sist, så han var litt redd for å kverke babyen [emoji85]

Mannen her syns det er rart å ha sex når jeg er gravid, men vi fant ut at det gikk fint når han ikke ser magen[emoji23] så kanskje det blir litt mer fremover[emoji16] utenom det så har vi det veldig fint sammen[emoji4] feirer 10 år som kjærester ganske snart[emoji173]️

Jeg er såå forelsket i han nå om dagen!:p Han er så snill og god, og humøret vårt er virkelig på topp for tiden. Vi tøyser og tuller, og hvis èn av oss klager på den andre for filleting ender det opp med at vi ler av det!:hilarious: Også er han nyklipt og fin i tillegg, og dèt gjør jo heller ingenting! Hehe!

Det har ikke vært så mye sengekos de siste månedene - eller det vil si, HAN får sin del, men jeg syns det er ubehagelig å bli kåt da jeg får skikkelig kynnere av det.
Men nå er det snart bare en uke til termin, og jeg tenkte plutselig på alle ukene etter fødsel hvor det i hvertfall er uaktuelt..! Så igår hoppet jeg i det, og det var kjempesuksess!:joyful: Tjohoo!! Så nå skal jeg lure han med meg i høyet flere ganger framover, også får vi se om det atpå til setter igang fødselen.. :P

Jeg er jo i åpne forhold, og noen dager har det store fordeler.

I går traff jeg en kompis. Vi møtes ikke ofte (1-2 ganger i året), men når vi møtes så roter vi. I går var intet unntak. Det var veldig deilig med å få masse oppmerksomhet og kos og kroppskontakt. Det er også litt ekstra spenning i det at jeg ikke kjenner han like godt som mine faste partnere. :)

Fem uker før termin var dette absolutt noe jeg trengte. :)

Mannen er helt topp. Lager middag hver dag til meg. Lysten er også på topp hos oss begge. Kan jo ikke bli bedre enn det.

Jeg er såå klar for litt sengekos, men må jo bli friskmeldt først ;)

Jeg aner ikke hvor mye, ble epi men av en lege og det tok litt tid å sy, men er fortsatt hoven pga indre blødning som skapte hematom på den ene rompeballen inn mot vagina på en måte så det er mest det som plager meg.

Jeg er i grunn ganske lysten, men ønsker å vente de 6 ukene som anbefalt. Måtte jo ha utskraping denne gangen også og vil ikke risikere noen infeksjon. Og selv om at jeg ikke revnet eller måtte sy så må det gå seg til litt der nede først føler jeg :-)

Tror også jeg vil vente de resterende ukene til 6 ukers kontrollen er gjennomført, sånn for sikkerhets skyld.

Jeg er spent på når vi har energi til å komme i gang igjen... Foreløpig tar ungen absolutt alt overskuddet.

Back
Topp