Parforholdet

Kjenner det blir bedre når jeg tenker på den lille.. Jeg klarte heller ikke slutte i det 1. svangerskapet. men denne gangen skal jeg klare det :)

Jeg er overasket over hvor lett jeg synes det er egentlig.
Har forsøkt mange ganger nå å slutte å røyke de siste 2 årene.
Men det lengste jeg klarte å holde meg var 4 mnd tidlig i år.
Kan jo nevne at mannen også hjelper meg til å bli motivert til å ikke ta meg en røyk.
Han har selv sluttet å røyke nå. Det hender han tar snus innimellom da, men jeg synes han er flink jeg. :)

Her er det om mulig ENDA bedre enn før. Tenk. Vi skal få vidunder nr. 2 sammen. Jeg ELSKER han, og denne tiden hvor vi deler denne hemmeligheten og samtidig beundrer vår fantastisk flotte sønn, den er magisk. Vi har vært sammen siden vi bare var barna omtrent, i 9 år til sommeren :)

Her er det om mulig ENDA bedre enn før. Tenk. Vi skal få vidunder nr. 2 sammen. Jeg ELSKER han, og denne tiden hvor vi deler denne hemmeligheten og samtidig beundrer vår fantastisk flotte sønn, den er magisk. Vi har vært sammen siden vi bare var barna omtrent, i 9 år til sommeren :)

Så deilig å fremdeles føle slik etter 9 år :)
Her er også følelsene, om mulig, STERKERE nå ♥

Ja det er veldig godt, amahel. :) <3 Det er godt å være godt etablert og ha det fantastisk sammen. Også er denne hemmelige tiden så spennende at man bare går å smiler ;)

Blir en del ekstra krangling her i gården, så mange timer med sutring fra hans side.
Hvorfor kan ha ikke bare SKJØNNE at jeg ER kvalm og jeg er HORMONELL!?
Huff.. Må kjøpe han for at han skal gidde å hjelpe til i huset. Støvsuge osv.. "Du kan kjøpe en snusboks hvis du støvsuger leil. og skifter bæsjebleie på lille....."
Men men, som regel går det bra og vi blir jo venner til slutt :p

Så bra svart! Hvorfor kan de ikke forstå hormonene? Hi hi! :-)

Så herlig! :-)
Vi har også vært sammen snart 9 år, på nyåret. :-)
Denne graviditeten må få synke litt inn hos han. Bekymrer seg litt for økonomien.
Men jeg vet at det vil bli mye glede når magen vokser, og barnet kommer. Akkurat som det var sist gang, og fremdeles er! :

Jeg har heldigvis sluppet unna noen hormonutbrudd til nå i hvert fall, er heller trøtt. Men vi er ganske kosete, så det blir mye kyss og klem. :rolleyes:

Her er forholdet helt topp :) Eg har mine små utbrudd pga hormonene, men da sier eg som oftest "Pass deg, det er hormonene som tar over - så du bør være forsiktig nå :P " Å så ler han bare av meg ;)
Nyforleska følelse både titt og ofte, sommerfugler i magen <3

Når det gjelder røyken, så slutta eg forrige svangerskap og begynte aldri på an igjen etter på ;)

Back
Topp