Parforholdet

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er det lov å spørre hvordan dere er som kjærester nå? :-)
Er dere alltid like blide mot deres bedre halvdel, eller slår hormonene inn?

Selv har jeg litt humørsvigninger, så er kanskje ikke verdens beste kjæreste nå, men... Hi hi! :-)

Og hver kveld sovner jeg tidlig, så det skjer ikke så mye spennende for han når vi har lagt oss heller.. Jeg er jo trøtt som bare det... Hi hi! :-)

Hormonene plager ikke meg eller mannen....så langt :p

Håper det fortsetter sånn da! :-)
Min samboer skjønte at jeg var gravid pga. humøret. Huff.. Stakkars..
Bedre nå da, men veeeeldig trøtt på kveldene! sovner nesten med det samme jeg legger hodet på puten.
Men så våkner jeg midt på natten igjen, for å tisse. Kanskje derfor jeg er så trøtt?

Hos oss går det veldig bra tror eg :)
Mannen e nyoperert så action blir d jo ikkje uansett så då gjør d ikkje noe at eg sovner tidlig :) hehe
Humøret mitt e veldig opp og ner blir veldig fort sint, men han e jo vandt til at eg e sånn 1 uke i måneden uansett :O
For har pleid å ha ekstrem PMS :P

Hi hi! :-) Godt at mannfolka er vant til humørsvigningene! :-)
De skal gjennom litt de også, selvom de ikke skal bære fram barnet.

Vi har det veldig bra! :)

Vi har vært i lag i snart 13år, og på den tiden har vi rukket å gå igjenom MYE!
så, han er vel vandt med at jeg er en drage innimellom... :P
vi har et godt forhold, og vi har rom for å være sinte og lei. for så komme krypenes inn i
armkroken etterpå.
jeg synes han virker mer tålmodig, og mer fleksibel nå når jeg er gravid-hormonell :)

Vi har det utrulig bra, hormoner er her absolutt men han har den egenskapen å få meg til å bli glad eller få meg til å le med en gang så de kommer ikke så gildt frem ;-) en liten morroklomp jeg har <3 det blir ikke så mye action men det går helt fint :/)

Så koselig å lese alle de fine svarene deres! :-)
Virker jo som det er mange forståelsesfulle mannfolk! :-)

Her er vi litt hormonelle begge to. Hihi
Han pga røykeslutt, og jeg grunnet graviditet.

Men vi har det veldig fint sammen, og småflørter hele tiden som vi alltid har gjort.

Selvfølgelig er det dager der enten jeg eller han, eller begge to rett og slett er for trøtte.
Men vi trenger bare se på hverandre så skjønner vi ♥
Blitt litt mindre sengekos, men det er for vi er så slitne begge to.
Og vi synes begge det er bedre å være våkne og lystne hvis vi først skal gjøre noe.

I tillegg så er det litt skummelt siden jeg blør hver gang.
Han føler han skader meg, og jeg kjenner litt på angsten for å miste.
Men vi føler ikke vi mangler noe, det er godt å bare kose i armkroken også ♥

Vi har vært sammen i 5 1/2 år, og gift i snart 2 1/2 år ♥

Så utrolig herlig! :-)
Er dere like nyforelsket?
Jeg og min samboer har vært sammen snart 9 år. Hormonene mine de siste ukene har ikke lagt rammen for romantikk de siste dagene, men jeg synes det er så viktig å ta vare på den gode følelsen! :-)

Jeg kjenner hvertfall nå etter jeg ble gravid, så er jeg like nyforelska.
Som om de følelsene kommer frem igjen.
Men vi har alltid vært nesten like nyforelska :p

Ja det er viktig å ta vare på hverandre, og det er ikke alltid så mye som skal til.
Ofte er det nok med et blikk, et stryk på låret eller rompa.
Mange ganger sier et smil mer en nok :D

Jeg må bare tilstå at jeg er temmelig hormonell, og det hjelper ikke på at jeg har sluttet å røyke.. så må bare beundre kjæresten som holder ut med meg :)

Flere som slutter å røyke her?

Jeg må bare tilstå at jeg er temmelig hormonell, og det hjelper ikke på at jeg har sluttet å røyke.. så må bare beundre kjæresten som holder ut med meg :)

Flere som slutter å røyke her?

Jeg sluttet å røyke for 3-4 uker siden.
Snuset litt etter det.
Kjenner det sliter litt av og til, men når jeg tenker på spira så går det mye bedre.
Jeg er så glad for at jeg klarte å slutte denne gangen. :)
Klarte det ikke i di to andre svangerskapene mine :(

Blir en del ekstra krangling her i gården, så mange timer med sutring fra hans side.
Hvorfor kan ha ikke bare SKJØNNE at jeg ER kvalm og jeg er HORMONELL!?
Huff.. Må kjøpe han for at han skal gidde å hjelpe til i huset. Støvsuge osv.. "Du kan kjøpe en snusboks hvis du støvsuger leil. og skifter bæsjebleie på lille....."
Men men, som regel går det bra og vi blir jo venner til slutt :P

Kjenner det blir bedre når jeg tenker på den lille.. Jeg klarte heller ikke slutte i det 1. svangerskapet. men denne gangen skal jeg klare det :)

Humøret mitt er ustabilt til vanlig det, så sambo er nok vandt med det.. men han sier han merker en forskjell nå etter jeg ble gravid :/ Så lurer på hvordan det blir fremover! :)

Back
Topp