Paranormal activity..

1'ern er skamdårlig... 2'ern derimot har noen heftige grøss! 

ORIGINAL: Labambie

Er vel 1eren som går i kveld. (canal+).  Hvordan dårlig? Har hørt litt om filmen. Er kameraopptakene til paret ekte opptak?  Kommer det plutselig fæle ansikt og slikt..?

ville kje sett den aleina nei! , Syns kje den va sååå skummel, men ekkel! .
Sambo mase på meg for han vil sjå 2 en, men eg nekte, siden eg har sitt traileren! [:-][8D]
Så tror 2 en e verst ja! [8D]

Kan jeg spørre hva som er ekkelt i den?[8D]  (ikke vær redd for å spolere filmen altså..)

ORIGINAL: Søta!

ORIGINAL: Bleiemos

Er vel 1eren som går i kveld. (canal+).  Hvordan dårlig? Har hørt litt om filmen. Er kameraopptakene til paret ekte opptak?  Kommer det plutselig fæle ansikt og slikt..?

Hva mener du med ekte?
Det er en FILM ja, men det var realistiske opptak.
Det kommer ikke så veldig mye overraskende, da alt er filmet på rommet deres når de sover.
Man sitter egentlig mest og venter på at noe skummelt skal skje, så skjer det ingenting.
Men man bygger jo opp en sånn spenning da, som gjør at man blir litt skremt likevel...

like ekte som blair witch. Filmen er lagd som vanlige filmopptak av et par for at folk skal tro at dette skjedde, men det gjorde det ikke.

Hva mener du med ekte?
Det kommer ikke så veldig mye overraskende, da alt er filmet på rommet deres når de sover.
Man sitter egentlig mest og venter på at noe skummelt skal skje, så skjer det ingenting.
Men man bygger jo opp en sånn spenning da, som gjør at man blir litt skremt likevel...

Mener bare jeg hørte for lenge siden at kameraopptakene på soverommene er ekte, altså at det er noen som har filma det IRL. Kan selvfølgelig være at jeg har misforstått. Må bare spørre om hva som skjer på soverommet? Kommer det ekle tryner opp i kameraet? Ser man stygge folk gjøre stygge ting?[8D]  Offfff, og jeg skal legge meg alene både i kveld og minst 1000 kvelder til fremover..... Så er det filma på et soverom....[&o]

Fullt mulig 1`ern er dårlig.. Men jeg ble skremt. SKIKKELIG skremt[:o]

Hva mener du med ekte?

Mener bare jeg hørte for lenge siden at kameraopptakene på soverommene er ekte, altså at det er noen som har filma det IRL. Kan selvfølgelig være at jeg har misforstått. Må bare spørre om hva som skjer på soverommet? Kommer det ekle tryner opp i kameraet? Ser man stygge folk gjøre stygge ting?[8D]  Offfff, og jeg skal legge meg alene både i kveld og minst 1000 kvelder til fremover..... Så er det filma på et soverom....[&o]

Nei, ingen skumle tryner helt opp i kameraet. Man ser aldri noen skumle "folk".... Det er det som er så skummelt.

Så 1`ern.. ble skuffet.. men hørt at nr 2 er bedre

Den står faktisk i dvd spilleren min nå.. tenkte å se den i kveld[:D]

Kan jeg spørre hva som er ekkelt i den?[8D]  (ikke vær redd for å spolere filmen altså..)

De ligger på soverommet og det kommer masse lyder.
Hun føler at det er noe som er etter henne og det har vært sånn der hun har bodd før og.
I ene scenen ser man at det er noe under lakenet hennes mens de sover.
En annen gang har de lagt ut mel for å se om det blir spor, og det blir sånne håndavtrykk.
Så blir hun plutselig dradd ut av senga mens hun sover og inn på et annet rom.
Hun går i søvne og er helt i transe, husker ingenting dagen etterpå.
Sånn slutter den: (Hvit skrift) Hun dreper han, og går inn i en rar tilstand der hun bare sitter og vugger, så kommer politiet og skyter henne siden hun har en kniv på seg og ikke stopper når de ber henne legge våpenet ned.

Ok, takk! Får heller begynne på den, og skifte over til noe annet om jeg ikke klarer det..[8D] samme hvor skremt jeg blir av noe hjelper det alltid å sette på en sitcom eller noe slikt like etterpå. Letter stemninga!

den var *gjesp*

var ikke skummel i det hele tatt.. vennindene mine hyla men jeg så ikke noe skummelt[>:]

Sånne rykter blir det jo av alle filmer som er filmet på den måten.
Det kommer aldri noen ekle ansikter eller vesener, det er bare det kjæresteparet og et videokamera.
Så har de besøk et par ganger da....
Ellers hører man lyder.

Kjempegreier.. Får trøste meg med det jeg alltid gjør:  Spøkelser er energi, så sånn sett er lyspærer farligere..[8D]

Back
Topp