dette kallenavnet er opptatt Glad i forumet 26 Okt 2010 #1 er den like bra som 1`ern eller er den dårligere tro. Hva synes DU?
x1xTuttamoor Forelsket i forumet 26 Okt 2010 #2 Aner ikke, men lyst til å se den.. Den må jo være bra når 1'rn var så bra!
dette kallenavnet er opptatt Glad i forumet 26 Okt 2010 #3 ORIGINAL: Tuttamoor Aner ikke, men lyst til å se den.. Den må jo være bra når 1'rn var så bra! jeg likte ihvertfall 1`ern veldig godt! Ble livredd faktisk[:o]
ORIGINAL: Tuttamoor Aner ikke, men lyst til å se den.. Den må jo være bra når 1'rn var så bra! jeg likte ihvertfall 1`ern veldig godt! Ble livredd faktisk[:o]
x1xTuttamoor Forelsket i forumet 26 Okt 2010 #4 ORIGINAL: FrøknaFraDalen ORIGINAL: Tuttamoor Aner ikke, men lyst til å se den.. Den må jo være bra når 1'rn var så bra! jeg likte ihvertfall 1`ern veldig godt! Ble livredd faktisk[:o] Ja jeg også.. Slet med å sove i laaang tid etterpå[&:] haha! Da må jeg bare se 2'rn også, håper ikke den er like ille da!
ORIGINAL: FrøknaFraDalen ORIGINAL: Tuttamoor Aner ikke, men lyst til å se den.. Den må jo være bra når 1'rn var så bra! jeg likte ihvertfall 1`ern veldig godt! Ble livredd faktisk[:o] Ja jeg også.. Slet med å sove i laaang tid etterpå[&:] haha! Da må jeg bare se 2'rn også, håper ikke den er like ille da!