Paranoid???

TonjeC

Flørter med forumet
Jeg har i perioder menstruasjonslignende smerter og små blodspor. Så kan det være lange perioder der alt er rolig. Likevel løper jeg i skytteltrafikk til og fra do for å sjekke at alt er normalt.... Nå har jeg tatt 3(!!!) tester, og streken har aldri vært så nydelig før som isted... Er jeg unormal?? [8|]
 
Jeg tror alle gravide føler seg unormale innimellom, ja..
Jeg har følt meg unormal i 23 uker nå [:D] (trodde jeg var gravid en måned før jeg var det[8D])

altså.. forstår godt at du er nervøs for blødningene, men er du redd for at det kan ha vert en abort synes jeg du skal ta kontakt med legen din[;)]

Lykke til, håper alt er bra med deg og babyen din![:D]
 
Nei, du er ikke unormal. Du er bare bekymret. Disse ukene er jo de med størst risiko, så det er bedre å følge ofte med som du gjør. Ta det med ro så går det nok bra. Lykke til.[:)]
 
Jeg hadde også menssmerter i begynnelsen og noen ganger blodspor pluss litt brunt utflod. Men det er fordi livmora vokser. Ikke noe farlig. Så lenge du ikke blør "rent" blod, så tror jeg alt er i orden. Men jeg skjønner at du syns det er ekkelt,for det føles som om nå får jeg mensen snart! Jeg er nå 4 måneder på vei, så det har heldigvis godt bra med meg så lang.

Lykke til videre [:)]
 
Er du paranoid, så er jeg paranoid.. Jeg sprang på samme måte fra jeg fikk vite at jeg var gravid til uke 12.. Trengte ikke å ville på do engang, gikk bare for å sjekke.. Man er jo så bekymret at man må jo bare.. Er heldigvis gått over nå, men det er jo ingen som tar skade av at man sjekker en ekstra gang, eller to.. Lykke til, det blir nok å gå bra[;)]
 
hei hei:)
Gratulerer med graviditeten:) Jeg håper og tror at det jeg forteller deg nå vil roe deg ned:) I begynnelsen av graviditeten. Det vil si litt mer enn de først 2 månedene hadde jeg blødninger. Og mensensmerter hadde jeg lengre enn det. Jeg gikk til legen for det er lurt å få sjekket det opp. Da var jeg 9 uker på vei og ble sendt rett på ultralyd. Alt var helt fint og den lille hadde det kjempe bra. Det stoppet etter det. Men etter at jeg hadde vært gravid i ca.25 uker begynte blødningene igjen. Jeg hadde de i mange uker i strekk. Det var ikke bare gammelt blod. Det var også ferskt. Jeg bekymret meg selvfølgelig veldig mye og gikk på legevakten 2 ganger og på føden 3 ganger for jeg var nervøs. Der fikk jeg skikkelig sjekk og alt er fortsatt helt fint. Jeg fikk vite at noen av oss er bare sånn. Noen blør litt og har det sånn hele tiden mens andre har det kjempe fint uten noen særlige plager. Nå er jeg over 33 uker på vei. Gutten min i magen er det veldig mye liv i og har det kjempe fint. Jeg har heldigvis ikke blødninger akkurat nå for vi blir alltid litt bekymret. Men det som jeg vil fram til er at i mange tilfeller er det ikke noe alvorlig.
 
Hei!!

Tusen takk, dere er kjempeengeler!!! Det føles mye bedre nå! [:D]

Stor klem...
 
Det var godt og høre:) Bare ta det med ro og ikke stress. Og ikke ha sex eller tren. Det er lurt å unngå når du har hatt blødninger i svangerskap
 
Back
Topp