Paranoid

Froy

Betatt av forumet
Hei. For å gjøre en lang historie kort.
i fjor i november opplevde vi en SA, Mai i fjor ble jeg hasteoperert for EXU, Opplevde en kjemisk graviditet noen mnd etter det. Rett før jul ble jeg gravid igjen, men fikk en blødning i uke 5 og trodde det var over. Fikk konstatert at jeg var gravid med tvillinger og at vi hadde mistet den ene. har vært på ul i uke 6,7,8 og 11 og sett et bankende hjerte . Er i uke 13 i dag men er fremdeles sååå engstelig. Jeg vil ikke fortelle det til noen fordi jeg er redd for å miste. I tillegg er jeg også veldig bekmyret for at de skal finne noe galt på oul. Vi har vært så uheldig og når det endelig snur klarer jeg ikke å nyte graviditeten. Er det bare jeg som er hysterisk??

Skjønner bekymringene dine :Heartpink
Masse lykke til og håper det virkelig går deres vei nå:Heartpink

Med det dere har opplevd er det nok bare naturlig at du føler det slik. Fortell det til din jordmor/lege, det finnes hjelpeapparat som kan bidra :)
Jeg håper det går deres vei <3

Syns ikke det er rart at du er bekymret. Syns det var en god idé å fortelle om det til noen (lege eller jm), kanskje de kan hjelpe?

Enig med de over. Det er absolutt ikke rart du bekymrer deg etter hva dere har vært igjennom. Men snakk med jordmor for eksempel, det kan hjelpe godt.
Så forhåpentligvis etterhvert når du kjenner mer bevegelser og sånt så klarer du å nyte litt mer. Sender deg en god klem :Heartred

Det er helt naturlig at du er ekstra bekymret. Ikke fordi du trenger det, men det du har opplevd ville ha satt en støkk i enhver.

Synes absolutt du skal lufte tankene for lege og/eller jordmor, kanskje du kan få litt ekstra oppfølging for å håndtere engstelsen. ❤️

Back
Topp