Paranoid

Er oktobergruppa spesiell? Føler "alle" mister! Dere som har hengt her før, og tilhørt andre grupper, er det påfallende mange SA og MA her? Får helt angst jeg. Skal heldigvis til gynekolog i morgen [emoji51]
Ja. jeg synes det har vært påfallende mange som har mistet her i forhold til tidligere termingrupper jeg har fulgt. Klart, jo tidligere en gruppe "starter opp", jo flere vil det være som mister, men synes det har vært uvanlig mange her som har mistet litt uti første trimester.
 
Ja. jeg synes det har vært påfallende mange som har mistet her i forhold til tidligere termingrupper jeg har fulgt.

Var det jeg mistenkte. Har sneket litt rundt i andre grupper, ikke like mange som har mistet der virker det som..
 
Her har jeg gått hardt ut, dessverre gikk det ikke veien for meg, skulle vært 11+3 i dag men etter en blødning i dag tidlig bestemte vi oss for en TUL. Der fikk vi se et vakkert bittelite foster/embryo uten hjerteslag som dessverre døde 8+3.

Jeg holder likevel fast på at MA IKKE er vanlig - vær positive jenter - NYT! <3 Lykke til i oktober og nyt de små nurkene deres litt for meg og!
Uff:Heartred gode tanker sendes din vei:Heartred
 
Er oktobergruppa spesiell? Føler "alle" mister! Dere som har hengt her før, og tilhørt andre grupper, er det påfallende mange SA og MA her? Får helt angst jeg. Skal heldigvis til gynekolog i morgen [emoji51]
Var her sist på februar 2011, og kan nesten ikke huske SA/MA der..
 
Edit: Jeg tror forresten ikke jeg meldte meg inn der før uke 10 - så det kan jo være en forklaring.
 
Forklaringen kan og være at når folk mister så kan det være de ofte bare forsvinner i stillhet...
 
Back
Topp