Paranoid

Så braa :)
Er egentlig spekemat jeg savner mest. Det er så sommer med spekemat, eggerøre og potet :)
Ja! Jeg bare tenker på jula jeg! Fenalår til grøten, gløgg med rødvin, og hvitmuggost da! Men tror den fødebaggen blir full at mat jeg ikke har kunnet spise! :D

Ja! Jeg bare tenker på jula jeg! Fenalår til grøten, gløgg med rødvin, og hvitmuggost da! Men tror den fødebaggen blir full at mat jeg ikke har kunnet spise! :D

Hahaha!! En bag med mat og en bag med klær :D

Angrer nå på at vi skal være hjemme hos oss julaften. I værstefall må samboer jobbe noen timer julaften og da må jeg ordne alt alene.
Tipper pappa og svigermor stiller opp om formen er dårlig :)
Så har jeg lyst til å jobbe selv for det er så kooos å jobbe julaften :)

Hahaha!! En bag med mat og en bag med klær :D

Angrer nå på at vi skal være hjemme hos oss julaften. I værstefall må samboer jobbe noen timer julaften og da må jeg ordne alt alene.
Tipper pappa og svigermor stiller opp om formen er dårlig :)
Så har jeg lyst til å jobbe selv for det er så kooos å jobbe julaften :)
Hvor jobber du?:) Vi skal også være hos oss i år, men foreldrene mine kommer, så satser på at det er hjelp å få! Man får bare håpe at formen er bra!:)

Hvor jobber du?:) Vi skal også være hos oss i år, men foreldrene mine kommer, så satser på at det er hjelp å få! Man får bare håpe at formen er bra!:)

Jobber i en coop extra :)
Julaften er det alltid de som har glemt en ting eller gått tom, de som skal hente de siste julegavene.
Alle er såå hyggelige og ønsker oss god jul og det er så god stemning :)
Jobber på et litt lite sted så alle kjenner alle og er på fornavn med meg :)

Jobber i en coop extra :)
Julaften er det alltid de som har glemt en ting eller gått tom, de som skal hente de siste julegavene.
Alle er såå hyggelige og ønsker oss god jul og det er så god stemning :)
Jobber på et litt lite sted så alle kjenner alle og er på fornavn med meg :)
Har jobba på Kiwi i mange år, så skjønner hva du mener:)

Back
Topp