Paranoid?

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er det flere enn meg som er blitt litt paranoid i forhold til å holde mobil eller nettbrett i nærheten av magen? :o Aner ikke hvorfor, men har plutselig blitt ukomfortabel med å ha mobilen i en lomme i nærheten av magen eller nettbrett på magen. Har helt sikkert absolutt ingen betydning, men tenkt litt på stråling i det siste o_O Snakk om at en blir paranoid som gravid! :p

Er det flere enn meg som er blitt litt paranoid i forhold til å holde mobil eller nettbrett i nærheten av magen? :eek: Aner ikke hvorfor, men har plutselig blitt ukomfortabel med å ha mobilen i en lomme i nærheten av magen eller nettbrett på magen. Har helt sikkert absolutt ingen betydning, men tenkt litt på stråling i det siste o_O Snakk om at en blir paranoid som gravid! :p
Du er absolutt ikke den eneste! Pleide ha mobilen i jakkelommen før, men nå får den ikke ligge der :p

Er det flere enn meg som er blitt litt paranoid i forhold til å holde mobil eller nettbrett i nærheten av magen? :eek: Aner ikke hvorfor, men har plutselig blitt ukomfortabel med å ha mobilen i en lomme i nærheten av magen eller nettbrett på magen. Har helt sikkert absolutt ingen betydning, men tenkt litt på stråling i det siste o_O Snakk om at en blir paranoid som gravid! :p
Du er absolutt ikke den eneste! Pleide ha mobilen i jakkelommen før, men nå får den ikke ligge der :p

Samme her!!! Legger den alle andre steder, men ikke ved magen. Tenkt på det siden jeg tok graviditetstesten og den var positiv :hilarious:

Hmmm. Tenker ikke så mye på det i grunn. Men så går jeg fra Tlf ganske ofte da :P

Back
Topp