Paranoid hormonella

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg får ekstra oppfølging dette svangerskapet siden sist gang holdt d på å gå skikkelig ille...

Første oppfølgingstime er førstkommende tirsdag .

Men jeg kjenner jeg går rundt å er redd hele tiden nå. Trodde Igrunn d skulle gå bra , men jeg er kjemperedd og går konstant å kjenner etter liv. Sparker hun? Var ikke det sparket svakere? Holder hun på å miste oksygentilførselen også ?... Jeg blir helt gal...

Jeg vet godt at gutten min lever idag Pga magefølelsen jeg hadde av at NÅ måtte jeg dra på sykehuset . Men nå klarer jg ikke å vite om jeg kjenner forandring eller om det bare er frykt ...

Måtte bare tømme hodet ..
Vil ikke løpe ned dørene på føden og være paranoid heller liksom, samtidig som jeg er livredd for at noe skal skje med lillemor

Jeg får ekstra oppfølging dette svangerskapet siden sist gang holdt d på å gå skikkelig ille...

Første oppfølgingstime er førstkommende tirsdag .

Men jeg kjenner jeg går rundt å er redd hele tiden nå. Trodde Igrunn d skulle gå bra , men jeg er kjemperedd og går konstant å kjenner etter liv. Sparker hun? Var ikke det sparket svakere? Holder hun på å miste oksygentilførselen også ?... Jeg blir helt gal...

Jeg vet godt at gutten min lever idag Pga magefølelsen jeg hadde av at NÅ måtte jeg dra på sykehuset . Men nå klarer jg ikke å vite om jeg kjenner forandring eller om det bare er frykt ...

Måtte bare tømme hodet ..
Vil ikke løpe ned dørene på føden og være paranoid heller liksom, samtidig som jeg er livredd for at noe skal skje med lillemor
Fikk grei beskjed på føden her at de er jo her for oss. Det er bedre å være paranoid enn å tenke hele tiden "jeg ser det an til imorgen eller et par dager osv." - om du går med konstant engstelse og frykt, så må du ta kontakt med de og få satt deg ned til en skikkelig samtale <3 å få alle kort lagt på bordet om hvordan det var den gang og det som surrer i hodet og det du føler på kroppen nå. Det er viktig at du klarer å få slappet av i det hele. Er fryktelig når ting holder på å gå galt.. og man bør så absolutt ikke sitte alene om tankene. <3

Enig med SpinnVill. Fryktelig å bekymre seg og bedre med en telefon for mye enn for lite. Og om bekymringene blir så ille at man blir paranoid og er redd hele tiden,er det jo viktig å få snakket om det også. Er sikker på at de har full forståelse på sykehuset og heller tar deg inn på en ekstra sjekk:)

Back
Topp