Paralgin Forte.

Boblefrua

Forumet er livet
Flere som får vondt i magen av det?

Fikk resept på den i dag og må ta den for smertene. Ser i bruksanvisningen at man kan få magesmerter. Men så jækla vondt? Får kramper høyt i magen og de kommer ca 3 ganger i timen. Kanskje jeg er veldig sensitiv for dem?

Jeg går på Pinex forte. Tilsvarer ca det samme og jeg merker ingenting. Men jeg tar bare en halv innimellom da. Men hvis du tror du ikke tåler det så hadde jeg dratt til legen og fått noe annet. God bedring :)

Prøv å ta dem sammen med mat eller biola. Kan være for sterkt for magen din, men det kan hjelpe :)

Aldri merket noe på de selv, men prøv å ta de sammen med mat for å se om det hjelper. Hvis ikke ville jeg dratt til legen og bedt om noe annet;)

Prøv å ta dem sammen med mat eller biola. Kan være for sterkt for magen din, men det kan hjelpe :)
Jeg har operert ut visdomstanna i dag, og klarer ikke spise da jeg er så kvalm:/

Jeg går på Pinex forte. Tilsvarer ca det samme og jeg merker ingenting. Men jeg tar bare en halv innimellom da. Men hvis du tror du ikke tåler det så hadde jeg dratt til legen og fått noe annet. God bedring :)
Takk. Har operert ut visdomstanna, så har fått resepten av tannlegen. Får ringe han i morgen og høre om jeg kanskje kunne fått noe annet.

Aldri merket noe på de selv, men prøv å ta de sammen med mat for å se om det hjelper. Hvis ikke ville jeg dratt til legen og bedt om noe annet;)
Jeg klarer ikke ta de med mat akkurat nå, men tenkte at det kanskje hadde hjulpet. Takk for svar.

Takk for svar. Med litt hjelp fra Google ser det ut til at det har en sammenheng med at jeg har fjernet galleblæren. Tåler heller ikke Cosylan, så burde kanskje fått sjekket opp dette:p

Jeg klarer ikke ta de med mat akkurat nå, men tenkte at det kanskje hadde hjulpet. Takk for svar.

Om du har tatt visdomstanna kan jeg jo forstå at det er vanskelig. Går ikke med suppe heller?

Håper det hjelper snart da, og at du evnt får noe annet som magen din tåler:)

Jeg kan bare si masse god bedring! Jeg kan ikke spise de da jeg får enorme smerter i magen og blir kjempe dårlig. Men ta en telefon til tannlegen i morgen så får du sikkert noe annet :)

Helt vanlig å få vondt i magen av Paragin Forte. Prøv å spis no når du tar dem, men mest sannsynlig hjelper ikke det en dritt. Jeg har ikke fjernet galleblæren, men får like herlig vondt i magen.

Jeg får også vondt i magen av paralgin forte. Da jeg opererte ut visdomstennene mine hjalp ibux bedre på smerten i munnen enn paralgin forte. Tok 600-1200 mg ibux.

Er nok ikke uvanlig med pf det nei, Ibux + Paracet kan også være alternativ :-)

Jeg har operert ut visdomstanna i dag, og klarer ikke spise da jeg er så kvalm:/
Nei det skjønner jeg da. Paralgin forte kan være veldig sterkt for magen, jeg får vondt selv. Hvis det er likt i morgen kan du evt prøve å ta den sammen med ett glass biola. Håper du får i deg mat i morgen da :/
Hvis du tilfeldigvis har noe Cataflam / diklofenak liggende så kan det hjelpe i stedet. Jeg har brukt det for betennelse i munnen en gang. De er sterke de også.

Er nok ikke uvanlig med pf det nei, Ibux + Paracet kan også være alternativ :)
Jeg kan ikke bruke Ibux, ellers så skulle jeg brukt den kombinasjonen:)

Nei det skjønner jeg da. Paralgin forte kan være veldig sterkt for magen, jeg får vondt selv. Hvis det er likt i morgen kan du evt prøve å ta den sammen med ett glass biola. Håper du får i deg mat i morgen da :/
Hvis du tilfeldigvis har noe Cataflam / diklofenak liggende så kan det hjelpe i stedet. Jeg har brukt det for betennelse i munnen en gang. De er sterke de også.
Har dessverre ikke det. Satser på at det er litt bedre i morgen, så jeg bare trenger paracet. Hvis ikke ringer jeg legen. Blir jo kvalm og smårusa, så kaster opp.
Men, blir sikkert ikke mye godteri denne påsken da:p

Er nok ikke uvanlig med pf det nei, Ibux + Paracet kan også være alternativ :)
Og på tom og sensitiv mage merkes det sikkert bedre:p
Skulle gjerne kombinert de to medisinene, men jeg kan ikke ta Ibux. Det er jo en meget bra kombinasjon:)

Back
Topp