Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har operert ut visdomstanna i dag, og klarer ikke spise da jeg er så kvalm:/Prøv å ta dem sammen med mat eller biola. Kan være for sterkt for magen din, men det kan hjelpe![]()
Takk. Har operert ut visdomstanna, så har fått resepten av tannlegen. Får ringe han i morgen og høre om jeg kanskje kunne fått noe annet.Jeg går på Pinex forte. Tilsvarer ca det samme og jeg merker ingenting. Men jeg tar bare en halv innimellom da. Men hvis du tror du ikke tåler det så hadde jeg dratt til legen og fått noe annet. God bedring![]()
Jeg klarer ikke ta de med mat akkurat nå, men tenkte at det kanskje hadde hjulpet. Takk for svar.Aldri merket noe på de selv, men prøv å ta de sammen med mat for å se om det hjelper. Hvis ikke ville jeg dratt til legen og bedt om noe annet![]()
Takk. Har operert ut visdomstanna, så har fått resepten av tannlegen. Får ringe han i morgen og høre om jeg kanskje kunne fått noe annet.
Jeg klarer ikke ta de med mat akkurat nå, men tenkte at det kanskje hadde hjulpet. Takk for svar.
Nei det skjønner jeg da. Paralgin forte kan være veldig sterkt for magen, jeg får vondt selv. Hvis det er likt i morgen kan du evt prøve å ta den sammen med ett glass biola. Håper du får i deg mat i morgen da :/Jeg har operert ut visdomstanna i dag, og klarer ikke spise da jeg er så kvalm:/
Jeg kan ikke bruke Ibux, ellers så skulle jeg brukt den kombinasjonenEr nok ikke uvanlig med pf det nei, Ibux + Paracet kan også være alternativ![]()
Har dessverre ikke det. Satser på at det er litt bedre i morgen, så jeg bare trenger paracet. Hvis ikke ringer jeg legen. Blir jo kvalm og smårusa, så kaster opp.Nei det skjønner jeg da. Paralgin forte kan være veldig sterkt for magen, jeg får vondt selv. Hvis det er likt i morgen kan du evt prøve å ta den sammen med ett glass biola. Håper du får i deg mat i morgen da :/
Hvis du tilfeldigvis har noe Cataflam / diklofenak liggende så kan det hjelpe i stedet. Jeg har brukt det for betennelse i munnen en gang. De er sterke de også.
Og på tom og sensitiv mage merkes det sikkert bedreEr nok ikke uvanlig med pf det nei, Ibux + Paracet kan også være alternativ![]()