Er det skummelt å ta 2? Bør man prøve med 1 først?
Står jeg skal ta 2 stk pluss 50mg voltaren. Men er ikke det mye??[8|]
Står jeg skal ta 2 stk pluss 50mg voltaren. Men er ikke det mye??[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *skjønningene*
Begynn me en du, skal se det holder [:)]
ORIGINAL: shorty86
det er for mandlene?? jeg ville begynt med en.. fjernet du mandlene på sykehuset?? eller tok du de med laser.. skal ta de med laser selv i mars[&:]
ORIGINAL: ..christine..
det er for mandlene?? jeg ville begynt med en.. fjernet du mandlene på sykehuset?? eller tok du de med laser.. skal ta de med laser selv i mars[&:]
Er for mandlene ja.
Trodde de var sluttet med laser jeg. Flertallet som tok dem med laser kom de tilbake på. Så da måtte dem fjerne dem kirurgisk etterpå...
Men jeg fjerna dem på gode gamle måten[8D] Skal du ha narkose?
Er for mandlene ja.
Trodde de var sluttet med laser jeg. Flertallet som tok dem med laser kom de tilbake på. Så da måtte dem fjerne dem kirurgisk etterpå...
nei bare lokalbedøvelse.. vet det skjer med noen at de må inn flere ganger og i værstefall fjerne de kirurgisk.. men jeg er så mye alene så jeg tørr ikke med tanke på blødninger ol... så jeg prøver laser og bare håper at det funker[:)]
Er for mandlene ja.
nei bare lokalbedøvelse.. vet det skjer med noen at de må inn flere ganger og i værstefall fjerne de kirurgisk.. men jeg er så mye alene så jeg tørr ikke med tanke på blødninger ol... så jeg prøver laser og bare håper at det funker[:)]
Da skal du jo være i ganske fin form etterpå også da. Lykke til. Det går helt sikkert fint. Så får vi håpe at dem ikke kommer tilbake[:)]
med min uflaks kommer de nok tilbake men tro kan flytte fjell så da skal jeg fytte fjell[:D] ja har hørt de kan gå på jobb igjen dagen etter[;)]
Men er det så jævlig som alle sier å ta de kirurgisk??
ORIGINAL: Vand
Hvordan gikk det å ta en?
[:)]