Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MyOwn
Carl er konge!! Utroli morsom fyr altså! Happy Go Lucky delux!! Og så sier han så utrolig mye rart, det er en opplevelse å se på ham. Jeg heier på Carl!!
ORIGINAL: p!nk panter
Carl er konge!! Utroli morsom fyr altså! Happy Go Lucky delux!! Og så sier han så utrolig mye rart, det er en opplevelse å se på ham. Jeg heier på Carl!!
Må si meg enig her altså! Carl er helt råååå[:D] Snakk om avslappet type da[:)] Ellers synes jeg Jon virker som en koselig type[;)] Niklas derimot er jeg så lei nå, at om han ryker snart er det helt greit! Ellers må han prate om noe annet enn å få seg ett ligg altså[:'(] Jeg mener, hvor desperat kan man egentlig bli etter den lille stunden de har vært der da??[8|]

ORIGINAL: Shygirl
Må si meg enig her altså! Carl er helt råååå[:D] Snakk om avslappet type da[:)] Ellers synes jeg Jon virker som en koselig type[;)] Niklas derimot er jeg så lei nå, at om han ryker snart er det helt greit! Ellers må han prate om noe annet enn å få seg ett ligg altså[:'(] Jeg mener, hvor desperat kan man egentlig bli etter den lille stunden de har vært der da??[8|]
HAHAHA, han er VELDIG desp kan man si [8D][:D]
Rart han ikke snart ber om å bli stemt ut, sånn at han kan løpe til nærmeste bordell på utsida og få seg et nummer. For det ser dårlig ut for han på innsiden
Og når det kommer til Carl ------>
Skjønner ikke at det går an å ta så av altså!! Tenk det var nederlag for han å se på paradise i går da, når Tine hadde seg med Carl (min oppfattelse iallefall), og han som prøvde å få seg noe der sååååå lenge
At ingen av guttene kan fatte hvordan Victoria egentlig er spør du meg[:@] Kan ikke skjønne hvordan de blir så blinde når det kommer til henne altså?? Iallefall av de som har vært der lenge[8|] Eneste av gutta som faktisk har sakt at han ikke går på tullet hennes er jo Carl[;)]
Hvem tror dere kommer inn i dag da?? Jeg er sikker på at det er Torbjørn jeg[;)] Og at både Stian og Torbjørn stiller seg bak Victoria i morgen, og da ryker Stian[8|]