PARADISE

Shygirl

Forumet er livet
Hvem er det som følger med på det?

Spennende med en ny gutt da! [:D]
Blir spennende og se hvem han velger

Håper han velger Stine-Marie jeg [:D]
Kanskje hun får en fordel sånn at Victoria kan ryke og reise [8D]

jeg følger med på det!!
tenk at jeg faktisk synes victoria var ei søt jente i begynnelsen..hehe....men nååå!
synes carl og tine er så søte sammen jeg[;)]

jah han nye fyren...joda,ser grei ut han,bare han tar bort det håret som er klistra fast i panna si[;)]
(han hadde heldigvis hårbånd på denne daten da[;)])

ORIGINAL: DeletedUser

Carl er kul,og tenk jeg som digget Stian,han er jo ike bedre han!!!

Stian er fortsatt god han, men han skjønner bare ikke spillet til Victoria [&o]
Fillekjerringa [:'(]

Nei, håper hun forsvinner ved første mulighet [8D]

men han derre patrick...fysj...han er sååå IKKE min type..[:'(] selvgod og ekkel fyr..

Nei, Carl er og blir den beste gutten der inne. [:D]
Virker ikke som han bryr seg om spillet engang, bare koser seg han [:)] på ferie liksom 

Blæh, Stian er jo blind på begge øya [:'(]

KJærlighet gjør blind, og det er tydelig i dette tilfellet! [8D][:D]

Carl er konge!! Utroli morsom fyr altså! Happy Go Lucky delux!! Og så sier han så utrolig mye rart, det er en opplevelse å se på ham. Jeg heier på Carl!!

ORIGINAL: MyOwn

Carl er konge!! Utroli morsom fyr altså! Happy Go Lucky delux!! Og så sier han så utrolig mye rart, det er en opplevelse å se på ham. Jeg heier på Carl!!

Må si meg enig her altså! Carl er helt råååå[:D] Snakk om avslappet type da[:)] Ellers synes jeg Jon virker som en koselig type[;)] Niklas derimot er jeg så lei nå, at om han ryker snart er det helt greit! Ellers må han prate om noe annet enn å få seg ett ligg altså[:'(] Jeg mener, hvor desperat kan man egentlig bli etter den lille stunden de har vært der da??[8|]

ORIGINAL: p!nk panter

Må si meg enig her altså! Carl er helt råååå[:D] Snakk om avslappet type da[:)] Ellers synes jeg Jon virker som en koselig type[;)] Niklas derimot er jeg så lei nå, at om han ryker snart er det helt greit! Ellers må han prate om noe annet enn å få seg ett ligg altså[:'(] Jeg mener, hvor desperat kan man egentlig bli etter den lille stunden de har vært der da??[8|]

HAHAHA, han er VELDIG desp kan man si [8D][:D]
Rart han ikke snart ber om å bli stemt ut, sånn at han kan løpe til nærmeste bordell på utsida og få seg et nummer. For det ser dårlig ut for han på innsiden

Og når det kommer til Carl ------>

ORIGINAL: Shygirl

HAHAHA, han er VELDIG desp kan man si [8D][:D]
Rart han ikke snart ber om å bli stemt ut, sånn at han kan løpe til nærmeste bordell på utsida og få seg et nummer. For det ser dårlig ut for han på innsiden

Og når det kommer til Carl ------>

I know Skjønner ikke at det går an å ta så av altså!! Tenk det var nederlag for han å se på paradise i går da, når Tine hadde seg med Carl (min oppfattelse iallefall), og han som prøvde å få seg noe der sååååå lenge

Hvem er det han ikke har prøvd seg på liksom [8|]
Men han kan jo fortsatt ha et lite håp da, hvis det kommer inn ei ny dame som VELDIG gjerne vil på rom med han. Stakkars, da blir hun sikkert sjenka og overfalt samma kvelden som hun kommer inn [:D]

HERREGUD, at ikke Stian kan få opp øya for hvordan Victoria er???!??!!??! [:'(]

At ingen av guttene kan fatte hvordan Victoria egentlig er spør du meg[:@] Kan ikke skjønne hvordan de blir så blinde når det kommer til henne altså?? Iallefall av de som har vært der lenge[8|] Eneste av gutta som faktisk har sakt at han ikke går på tullet hennes er jo Carl[;)]

Hvem tror dere kommer inn i dag da?? Jeg er sikker på at det er Torbjørn jeg[;)] Og at både Stian og Torbjørn stiller seg bak Victoria i morgen, og da ryker Stian[8|]

At ingen av guttene kan fatte hvordan Victoria egentlig er spør du meg[:@] Kan ikke skjønne hvordan de blir så blinde når det kommer til henne altså?? Iallefall av de som har vært der lenge[8|] Eneste av gutta som faktisk har sakt at han ikke går på tullet hennes er jo Carl[;)]

Hvem tror dere kommer inn i dag da?? Jeg er sikker på at det er Torbjørn jeg[;)] Og at både Stian og Torbjørn stiller seg bak Victoria i morgen, og da ryker Stian[8|]

er ivertfall en gutt med shorts og gul singlet,har stoppa bildet fra da han kommer inn men ser ikke helt hvem der er...[8|] tror det er torbjørn jeg å..
har ikke lyst til at stian ryker jeg,selv om han er litt for godtroende når det gjelder victoria...

Beste hadde vært om Patrick hadde røket, Victoria og han som par er en farlig kombinasjon! Ellers digger jeg Karoline og Jon som par der inne =)

Jeg veit hvem som kommer inn og hvem som ryker pga at den nye [8|]

Hvem,hvem.hvem????[8D]

Hvem,hvem.hvem????[8D]

Kan sende deg en PM heller, vil ikke avsløre det for alle [8D]
Det ble avslørt på generelt i går kveld [;)]

Back
Topp