Paradise Hotell

kattiz_86

Glad i forumet
Herregud, hun nye jenta, Pernille, virker jo heeelt på jordet da [:'(]
Hjelpe meg sier jeg bare!!

Hehe.. ja litt kan du si.. hehe[&:]

Ja, heerligheten! Virker skikkelig falsk og unaturlig.. Virker som om ingen av guttene likte henne..[8D]

Dette blir moro!!!!

ho virka ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen :P
dette kan bli gøy fremover :P

Deilig å se at det ikke bare er meg som sitter å ser på søppel-tv :P

ORIGINAL: Enirdna

Dette blir moro!!!!

ORIGINAL: nå blir vi 3

Å, så det ikke i dag jeg. Måtte se fruene i stedet. Må nesten begynne å ta i bruk opptakern, hehe. 

Samma her!! Men er vel ikke så vanskelig å hente seg inn igjen ved å se neste episode;)

ORIGINAL: Merri24

ORIGINAL: nå blir vi 3

Å, så det ikke i dag jeg. Måtte se fruene i stedet. Må nesten begynne å ta i bruk opptakern, hehe. 

Samma her!! Men er vel ikke så vanskelig å hente seg inn igjen ved å se neste episode;)

Er bare å gå inn på den linken her: http://www.tv3.no/paradisehotel/webtv , så kommer episodene som har vært hittil. Det er gratis også:) Så trenger ikke opptaker når man kan se episodene på nettet..;)

ORIGINAL: Dollysmurfen

Syntes synd i ho sida ho blei så full.. Fy faen der dreit ho seg litt ut, hehe... :P

synes ikke synd i henne for hun sa jo selv at hun drakk seg så full ofte, å tålte lite.. burde man ikke passe ekstra på da da?[8D]
[;)]
men joda, synd i hele jenta så gla som hun var i alle[:D]

men så på reklamen førr dagens episode at han petter sa til ho "du va ikkje helt dæ sjøl?"
å ho sa nei.. så KAN jo hende ho bare lata som!

håpe æ i allefall, førr æ blei direkte svett av hele kjerringa!

ORIGINAL: maikaen

men så på reklamen førr dagens episode at han petter sa til ho "du va ikkje helt dæ sjøl?"

Bare det at ho kan å oppføre sæ så ille, uansett om det var falskt, er nå ille spør du meg... [&:][:'(]

ORIGINAL: kattiz_86

ORIGINAL: maikaen

Bare det at ho kan å oppføre sæ så ille, uansett om det var falskt, er nå ille spør du meg... [&:][:'(]

jo førrsåvidt..[&:]
håpe i alle fall at d va et spill fra hennes sia!
men får ikkje sedd idag uansett sia æ ska på kafè[:D]

Tenk å være så full at du pisser i senga der det ligger ei å sover!! Fyyyy f.....!!!!!

Tenk å være så full at du pisser i senga der det ligger ei å sover!! Fyyyy f.....!!!!!

Ja, fy søøøøøren! Det var helt utrolig ekkelt! Også legger han seg oppi det etterpå![:'(]

ORIGINAL: Jistine

Ja, fy søøøøøren! Det var helt utrolig ekkelt! Også legger han seg oppi det etterpå![:'(]

Gud som jeg lo... [:D]

ORIGINAL: Jistine

[:'(][:'(]
Sykt kvalmt!

ORIGINAL: aprilbarn

hæ?? hvem som gjorde det? og hvorfor fikk ikke jeg med meg det?

Det var han Emil som gjorde det, mens hun Pernille lå i senga! du får se det på tv3 etterpå da, må sees!:P

Enig!!!! Jiiiises.. Da har man ikke kobla rett oppi huet!!

ORIGINAL: Camilla81

Enig!!!! Jiiiises.. Da har man ikke kobla rett oppi huet!!

Hehehe, vel det skal sies at er man full nok kan man gjøre hva som helst.
Såklart var det kvalmt, men jeg må si jeg synes det var litt fliring også da [:D]

Hadde det vært fordi han var så full han ikke klarte å komme seg opp, men han gikk jo ut av senga for å så pisse oppi den... HAHAHA

Back
Topp