ORIGINAL: Madde35
ORIGINAL: [K]
Kjenner at det ikke er kvalme jeg kjenner av å se på de kroppene akkurat[8D][8D][8D]
Og jeg skal sitte benka forran tven når det begynner,sann mine ord[8D]
[;)][;)][;)]..me too
[;)][;)][;)][;)][;)][;)]
Gleder meg[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Madde35
Kjenner at det ikke er kvalme jeg kjenner av å se på de kroppene akkurat[8D][8D][8D]
[;)][;)][;)]..me too
ORIGINAL: AUG27
ORIGINAL: stardust
kjenner jeg blir kvalm av di ekkle glinsete kroppene til guttene som skal være med,å di stakkars jentene som kommer til å trege på at di ble med på et så sex fiksert show senere i livet[:'(]
har ikke følgt med å kommer ikke til å gjøre det denne gang heller.hvorfor vil di bli med på noe sånnt[8|]
Kan jeg spørre hvorfor det er mer synd på dumme jenter som blir med, enn dumme gutter??? Alle disse vet hva di går til. Jeg ville aldri vært med på ett sånt program, og håper verken Poden eller spiren blir med på slike program noen gang.
Men ja, jeg er blant de som gotter meg på andres dumhet, og ler rått og følger med på slike program, i ny og ne om jeg ikke har annet fåre.
Men dette med STAKKARS JENTER, det skjønner jeg ikke hva du mener med.
ORIGINAL: svampebob
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: lille nupp
åå jeg gleder meg[:D]
Me to!!! Men hvorfor ser han ene fyren så kjent ut? Irriterer meg!
Han har vært med på charterfeber.[:D]
ORIGINAL: Skreppa med leppa
ORIGINAL: lille nupp
åå jeg gleder meg[:D]
Me to!!! Men hvorfor ser han ene fyren så kjent ut? Irriterer meg!
Du har pult han???????
Faen, var det han det?
Ja, en av dem!!!!
ORIGINAL: stardust
nei slutt da[:D]klina seg inn med olje å står der å tror di er deilige????[:'(]
liker mye intrige program jeg også men dette er så basert på å såre folk at jeg syns det blir litt på kanten.
husker for noen år siden da di sendte det,ble folk intervjuet etter på å sa di skulle ønske di aldrig var med,folk bla satt opp i mot hverandre og ble følelsemessig misbrukt rett og slett.
BDW:det står bare kommer snart på tv 3!
Sto 9 mars i stad!!!
BDW???????
ORIGINAL: AdelinaBambina*
Hahaha[:D] Samme her