Paradise hotell

*fulliull*

Elsker forumet
"jeg bare skjønner ikke at et menneske vil et annet mennekse så vondt" sier Caroline(?) når venninna stiller seg bak hennes venn..[:D][:D] Hva er det verste som kan skje i den situasjonen? Jo...hun kan bli sendt hjem[8D]

At det går an![:D]

Og den situasjonen deler 1. plassen som en av de værste situasjonene i hele hennes liv...

ORIGINAL: Krystalll

Hehe. Likte bedre når hun Thea sa "Hun er litt mer jordnær og sånn og jeg er mye mer down to earth!!"
haha.
[/quote

Hehe. Likte bedre når hun Thea sa "Hun er litt mer jordnær og sånn og jeg er mye mer down to earth!!"
haha.

hehehe!!! seriøst!!

ORIGINAL: maric

haha.

hehehe!!! seriøst!!

Jeg tilstår, jeg så faktisk akkurat det der!
Men da holdt jeg bare på å DØ AV SKAM da. Nå ler jeg [:D]

Så flotte representanter for vårt kjønn altså!! ;D

haha.

Hahahahah, eg trodde eg sko le meg i hel når hu sa d!!!
For ein gjeng  asså!!!  Det eneste d går i e sex, sex ,sex og klining og tafsing!! off!!! De drite seg ut:) mens me har noe å le av:)

At det sku gått an å i dete hele tatt klare å si noe sånt 
Jeg skal ærlig inrømme jeg har ikke NOE SOM HELST interesse for det programmet, og der har vi jo noen eksempler på akkurat hvorfor XD

Synnes oppriktig synd på ei jente som ikke har opplevd mere i livet sitt, enn at hun sette denne opplevelsen som nr.1 av verste opplevelser i livet sitt [>:]
Rimelig fattig i sjels livet da tror jeg.
Ellers sier jeg det samme i dag som da Paradise startet, gleder meg stort til det slutter og de vanlige programene starter opp igjen [8D]

Haha jeg synes det programme er fantastisk underholdene! MÅ ha med meg hver eneste episode.. Men jeg er jo drit irritert på ALLE som er der inne fordi de er ikke så super kloke i hodet og det er skikkelig mye drama.. Caroline fra stavanger er exen til kompissen min:P Hahaha..

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Haha jeg synes det programme er fantastisk underholdene! MÅ ha med meg hver eneste episode.. Men jeg er jo drit irritert på ALLE som er der inne fordi de er ikke så super kloke i hodet og det er skikkelig mye drama..

Jeg også sitter klistret til skjermen[8D]
Og så lever jeg meg så inni rakkern inn i dette... Haha[:D][:D]
Er sånn avhengighetsgreier, nettopp fordi det er så mange dumme mennesker ute og går...[&:][8D]

Ja man ler seg ihel samtidig som man er skikkelig irritert:P Haha[:D]
Kjempe morsomt! Vertfall med hormoner på toppen av paradise hotel[:)]

Jeg blir så provosert at jeg ikke klarer å se. Har sett på det prog. èn gang sånn midt på natta når det ikke var noe annet på tv.. Huff og huff. Nei, jeg har bedre ting å gjøre. Som å snoke her f.eks :P 

Back
Topp