Paradise Hotel

Jistine

Elsker forumet
Jeey, da begynte Paradise Hotel igjen! [;)]
Må si at dette er super hjernedød underholdning!![:D] Makan til idioter som er på sånne program egentlig da :P

jeg kan ikke se på det, blir så flau på vegne av de som driter seg ut på tv[8|]

syns nesten dem derre svinesund-handlerne er mer underholdene å se på da asså....

ORIGINAL: Cile_mor

Hehe, det er akkurat derfor jeg MÅ se på det[;)]

ELSKER DET!!!!! hohoho.... ;) men ja de er hjernedøde;)

haha ja løgne folk!!ser også på d nå[;)]

helt enig at det e itj de skarpastan dæm har samla der nei, men må no sjå det[:)]

Vet ikke hva som er mer hjernedødt jeg, å bruke tid på å se på? eller å stille opp i slike program? De som stiller opp får i det minste noen frynsegoder...

ORIGINAL: Varia

Vet ikke hva som er mer hjernedødt jeg, å bruke tid på å se på? eller å stille opp i slike program? De som stiller opp får i det minste noen frynsegoder...

eh... okey[;)]

Hehe.. Må så klart følge med på det;) Er artig, selv om de vet å velge ut de mest spesielle personene.. hehe..:P Men igjen, så er det jo det som gjør det gøy å se på og da. Hvor mye rart de finner på og sånn;) 

Eg elska paradise, men må innrømme at eg skjemst litt av folk av og til ja. Men er jo det som er underholdninga! Er dei som dumma seg ut. :P

Blir for flau av å se det jeg og[8D] Men det er helt greit, har så mye anna serier jeg følger med på, så blir da nok tv likevel[:D]

Eg klarer faktisk ikke å se på det eg [:'(] Blir så flau og rett og slett dårlig [&o]

ORIGINAL: Cile_mor

hehe signerer[:D][:D]

ORIGINAL: isabel87

ELSKER DET!!!!! hohoho.... ;) men ja de er hjernedøde;)

Hva er det med den brunfargen på han ene da??

ORIGINAL: tirilh

Eg elska paradise, men må innrømme at eg skjemst litt av folk av og til ja. Men er jo det som er underholdninga! Er dei som dumma seg ut. :P

[:)]

Back
Topp