Paradise Hotel

ciccy_c

Glad i forumet
Det begynner jo i kveld..Skal dere følge med?Jeg synest det er så dumt at jeg må bare få det med meg!![:D][:D]Var jo masse action sist sesong,så får se hva som skjer denne sesongen..

Vet mange hater hele konseptet,men det er nå litt gøy å se de drite seg lodrett ut også da

Kunne ikke vært mer enig med deg, så jeg sitter nok klistra [;)]

Er det 21.30 på tv3 det begynner?

ORIGINAL: ciccy_c

Det begynner jo i kveld..Skal dere følge med?Jeg synest det er så dumt at jeg må bare få det med meg!![:D][:D]Var jo masse action sist sesong,så får se hva som skjer denne sesongen..

Vet mange hater hele konseptet,men det er nå litt gøy å se de drite seg lodrett ut også da

DET er gøy det...hehehe... morro når man kan le av andre... [8D]

ORIGINAL: JanneJenta78

Kunne ikke vært mer enig med deg, så jeg sitter nok klistra [;)]

Er det 21.30 på tv3 det begynner?

Jepp[:)]

nei, huff, det blir rett og slett for teit.. gidder ikke å se på¨det engang.. Tror jeg har sett totalt 2 episoder.
 [;)]

å ja jeg skal se he he.. er så mye rare folk med he he [:D][:D]

må jo se på folka drite seg ut da :P

haha

ORIGINAL: connie83

å ja jeg skal se he he.. er så mye rare folk med he he [:D][:D]

Er så enig med ciccy-c....Så utrolig teit at man må få det med seg...[:D]
Det dumme er at det kræsjer med cougar town [:(]

jeg ble superhekta sist gang så kommer nok til å følge med ja hehe[:-]

selfølgeli må en få me seg det!!! hehe
kan ikkje gå glipp av slik underholdning[8D]

ORIGINAL: Strimmelpinne

Selvfølgelig må jeg se det! Intelligent underholdning på høyt plan [8D]

Ja, så kan man mimre om hvordan det var å være "fjortiss" igjen. [8D]

Også blir det fint å se hvordan folk som ikke har fått strekkmerker, har shabby bikinilinje og så mye har på leggene at man må gre det ser ut! [8D]

Også blir det fint å se hvordan folk som ikke har fått strekkmerker, har shabby bikinilinje og så mye har på leggene at man må gre det ser ut! [8D]

Hehe..ja, tenk hvor mye de har å glede seg til [;)]

Så lenge sambo ikke begynner å mimre om hvordan det var å feste, flørte med damer og ha sex hver dag..så er det greit [;)] Eller kanskje det er jeg som begynner å mimre om det?? *ler*

Det skal vi se på også. Jeg har til og med fått sambo med på å se det sammen med meg. hehe[:D] Da er det tragisk. Men det er jo derfor vi må se.

Klarer ikke å la være å se det jeg [:D] Er altfor nysgjerrig! Dessuten syntes jeg det er litt artig å se på alle dumme menneskene som på forhånd fremstår så streite og har klare grenser, men når de først er innafor så driter dem i alt [:D]

Jeg ser absolutt hvorfor folk ser på det. Det er jo underholdning! Sex, nakne mennesker, pene mennesker, intriger... Ja, det er dømt til å bli action!

Jeg har prøvd å sett en episode. Og jeg ble så flau at jeg stupte ned bak sofaen med puta trøkt godt over ansiktet. Klarte det bare ikke[:o]

ja jeg må få det med meg.. [:D]

hvis det kræsjer med noe anna dere ser på kan dere se det gratis på tv3.no etter det er vist på tv ;) sånn jeg så det ifjor [8D] hehe hele klassen satt å så på det i timene [8D] så skjedde så mye morro sist at jeg vil prøve å få med meg det nå å[:D]

Back
Topp