paradise hotel

harbabyimagen

Glad i forumet
ser dere på?

hvem tror du vinner?hvem håper du vinner?

selv synes jeg petter er kongen der inne. klarer nesten ikke vente på at khan blir kasta ut, makan til dum dame..[8|]

Jeg tror jeg vet hvem som vinner så gidder ikke tenke på det, hehe.. (leste det på en blogg..)

Jeg ser litt på nå og da, og kan ikke fordra Petter. Djeeez! :b Not my kind of guy, for å si det sånn.[:D]  Jeg heier ikke på noen i grunn, for jeg ser ikke SÅ mye på. :b

følger med på det... men hater petter he he klyse jævel hahaha... og khan er ei duste kjerring.. liker iris jeg :) og øystein :)

Haha, det er så konge!! [:D]
Jeg tror kanskje Ida klarer å stå lenge jeg! Tror det kommer noen overraskelser der..
Eller så er det jo Iris og Lene som står sterkt..

Men øystein er  jo lojal ja.. kanskje han? Nei jeg vet ikke!
MEN - underholdende, DET er det!! [;)]

ORIGINAL: ¤fersken¤

Jeg tror kanskje Ida klarer å stå lenge jeg! Tror det kommer noen overraskelser der..

men fysj ida er ikke noe bra dame synes jeg... klarer hu ikke alså!! synes hu virker som ei sippe kjerring som ikke tåler at xen snakker med de andre en gang jo... nei uff
øystein er lojal ja.. bra gutt synes jeg[;)]

ORIGINAL: connie83

ORIGINAL: ¤fersken¤

men fysj ida er ikke noe bra dame synes jeg... klarer hu ikke alså!! synes hu virker som ei sippe kjerring som ikke tåler at xen snakker med de andre en gang jo... nei uff
øystein er lojal ja.. bra gutt synes jeg[;)]

Haha, nei jeg liker hun ikke jeg heller! Bortskjemt [:'(] Men Øystein er bra ja! Også er han jo heeelt ok å se på [:D]

jepp ok å se på ja[;)] men synes paradis hotel er døds bra for de er såååååå teite he he he[;)]

jepp ok å se på ja[;)] men synes paradis hotel er døds bra for de er såååååå teite he he he[;)]

Enig! Og hva annet skal man gjøre da? [8D]

hehe=) petter er den klysen. huff å huff. mange eg ikkje tåler der egentlig, men underholdene er det i allefall:D har egentlig litt sansen for ida sin ex, husker ikkje ka han heter i farten:p men har ikkje fått sett så mye av han.

ORIGINAL: majo88

hehe=) petter er den klysen. huff å huff. mange eg ikkje tåler der egentlig, men underholdene er det i allefall:D har egentlig litt sansen for ida sin ex, husker ikkje ka han heter i farten:p men har ikkje fått sett så mye av han.

rune heter han[;)] han er så dillter... gjør alt ida ber om jo.. he he

Følger med men jeg har ingen formening om hvem som bør vinne eller jeg ønsker skal vinne[:-]

vet bare at jeg liker Iris,Ida og Rune.Resten irriterer meg bare.Og Negar er stokk dum

oh my god... ser dere det nå???? han rune han er jo liverdd for ida for at han gjør noe gaslt...hallo det er eksen din lissom.. å hu er dritt sjalu.. nei de er tragiske jo he he

Grunnen til at jeg liker Ida og Rune er fordi jeg føler så med dem og hu minner om meg ang sjalusien.Jeg er dritsjalu på eksen min nå..så jeg føler at jeg fostår dem og skjønner oppførselen dems ovenfor hverandre,selv om han er tøffel og hu er bitch...tror jeg driver å sammenligner dem med meg og eksen[8D]

Hehe... jeg ser ikke på, men jeg gikk i klassen med Lene på videregående [;)] Hun er ei kjempehyggelig jente! Men som sagt så følger jeg ikke med, så vet jeg ikke hva de holder på med [8D]

ORIGINAL: Irenemor82

Grunnen til at jeg liker Ida og Rune er fordi jeg føler så med dem og hu minner om meg ang sjalusien.Jeg er dritsjalu på eksen min nå..så jeg føler at jeg fostår dem og skjønner oppførselen dems ovenfor hverandre,selv om han er tøffel og hu er bitch...tror jeg driver å sammenligner dem med meg og eksen[8D]

jo da kan forstå sjalusi men synes det er så latterlig å se det sånn på tv lissom... også viss det er slutt så er det slutt he hr sånn er jeg da... for viss det er sånn mellom dem kan de umulig være over hverandre så da kan de jo bare bli par igjen da he he
men noor gjør ikke ting bedre da... sitter å fyrer opp ida enda mer hahaha
men alle der inne virker litt blåst he he... iris,øystein og kevin de synes jeg virker mer normale he he[;)]

jo da kan forstå sjalusi men synes det er så latterlig å se det sånn på tv lissom... også viss det er slutt så er det slutt he hr sånn er jeg da... for viss det er sånn mellom dem kan de umulig være over hverandre så da kan de jo bare bli par igjen da he he
men noor gjør ikke ting bedre da... sitter å fyrer opp ida enda mer hahaha
men alle der inne virker litt blåst he he... iris,øystein og kevin de synes jeg virker mer normale he he[;)]

hehe ja det er nesten flaut å se det på tv....veldig fjortiss oppførsel... de sliter lissom[8D]  men sjalusi er no skikkelig drit[:@]

Iris virker oppegående og kul og veeeldig betatt av Øystein hehe[8D]
Noor misslikte jeg fra første stund..samme med Nanna[:'(]

ja blir litt flau jeg også he he[;)] ja sjalusi suger... vet mye om det for å si det sånn[;)] men men... men synes litt synd å negar nå jeg... selv om hu er litt blåst så synes jeg de er ekkle mot henne.. uff med en gang jeg ser noe blir holdt utenfor å snakket dritt om så får jeg sånn vondt i meg.. uansett om perosnen kanskje er litt på trynet he he

ja, får bare håpe for hennes skyld at hun ikke skjønner det noe særlig..stakar[8D]
Men at hun nekter for at hun er operert noe sted blir for dumt. Greit nok,hu MÅ ikke innrømme det til noen men var ikke vanskelig å se at hun hadde silikon i puppa når hun gikk i dusjen i stad og ingen er født med sænne lepper. Men hu har fiin kropp da[;)]

ja, får bare håpe for hennes skyld at hun ikke skjønner det noe særlig..stakar[8D]
Men at hun nekter for at hun er operert noe sted blir for dumt. Greit nok,hu MÅ ikke innrømme det til noen men var ikke vanskelig å se at hun hadde silikon i puppa når hun gikk i dusjen i stad og ingen er født med sænne lepper. Men hu har fiin kropp da[;)]

operert operert opertert operert[;)] hahahah.. seff er hun det!! men ja fin kropp, skulle gjerne hatt den kroppen [;)] men hadde der vært meg som hadde blitt grillet sånn som hu blei nå hadde jeg grini og følt meg døds dum... hu klarer ikke svare på noen verdens ting jo he he

Back
Topp