Paradise hotel!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Endelig blir det litt underholdning på tv! Helt greit å være i permisjon da;) Elsker sånn søppel-TV, koser meg skikkelig med litt drama og krangling på TV:)

Begynner 24. februar!
 
Ser litt på den danske, men synes egentlig det er ganske kjedelig..blir mye av det samme.
 
Det er et program jeg ikke ser på :p
 
Ser ikke på det jeg. Skjønner ikke poenget med det programmet ;-)
 
Haha, synes det er litt komisk, deltakerne tror de kan spillet og har full kontroll, men så endres jo ting hele tiden. Umulig å ha full kontroll, det er det bare innspillingslederne som har:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er i mot søppel-tv.. Hilsen meg som sitter og ser på the real housewifes of Beverly hils...

...vil ha livet mitt tilbake... Babyen kan få komme når som helst, sånn at jeg får gjort noe fornuftig;)
 
Er i mot søppel-tv.. Hilsen meg som sitter og ser på the real housewifes of Beverly hils...

...vil ha livet mitt tilbake... Babyen kan få komme når som helst, sånn at jeg får gjort noe fornuftig;)

Haha, jeg ser faktisk ikke på tv på dagtid da. Tven er av helt til sambo kommer hjem fra jobb i halv seks tiden. Hører på radio isteden:) Men på kvelden ser jeg mer enn gjerne på tv. Og Paradise hotel går jo så seint på kvelden at da hadde jeg ikke gjort noe annet likevel:)
 
Herregud jeg ser på nå!

"Jeg liker å holde meg i form med sex, to måneder uten sex kommer til å bli en utfordring."
"Hvis jeg vinner skal jeg ta silikon".
"Jeg vil gjerne jobbe som modell, håper opphold på PH kan hjelpe meg"

Hvor finner man disse søppel menneskene?
Blir så flau.
 
Det er jo underholdende da! Og så føler jeg meg så interlektuell når jeg ser på sånne mennesker:) To måneder uten sex er jo ingenting!
 
Det er jo underholdende da! Og så føler jeg meg så interlektuell når jeg ser på sånne mennesker:) To måneder uten sex er jo ingenting!
Nei hadde lyst til å si "prøv to år du jenta mi"..
 
Satt med henda forran øynene igår mens jeg myste. Blir jo drit flau på dems veine. Haha
 
Er i mot søppel-tv.. Hilsen meg som sitter og ser på the real housewifes of Beverly hils...

...vil ha livet mitt tilbake... Babyen kan få komme når som helst, sånn at jeg får gjort noe fornuftig;)

Sitter og venter på at lillesnuppmskal komme jeg også.
Har ikke hatt tv på 1,5 mnd, og nå tar jeg jo igjen det med å se påmeldt søpla som går på dagtid. Hehe. Real housewifes, program om de som har kupongshopping som hobby osv osv o_O
 
Vet ikke hva som er verst. Så på "den siste viking" i går, og det var ikke veldig mye bedre, for å si det mildt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp