Paradise Hotel Norge

Hahaha! Så latterlige reaksjoner av isabel og martine, så lite gjennomtenkt! De har akkurst selv sagt at det er på tide å sende hjem de sterke, og irriterer seg på elin som var lei seg -det er jo faktisk et spill!! Og når noen går imot de, DA er det ikke greit å spille lenger!

ENIG!! Deilig at de fikk smake sin egen medisin :)

Beste parsermonien hittil! Haha, for en oppførsel av disse jentene! Blir flau på deres vegne rett og slett! Syns det var helt greit at Isabell røk ut, blir spennende å se nå hvem Martine lener seg på fremover;) Haha!

Må si at jeg er veldig fornøyd med dagens episode :D :D Martine og Isabell snakker alltid om at alle andre driter seg ut, men hallo..!
Noen blir kastet ut pga slåssing, og hva kan være grunnen til at noen går så langt som å sloss? Jeg har en teori! Nå som cf er ute, så tror jeg kanskje Elin og Pierre har sex eller noe i den duren, og så kommer cf inn igjen og får vite dette, og BAM! Haha :D

Hahah sååå fornøyd med dagens episode! Endelig er hun ute, Audun bryr seg fint lite virker det som, marine fikk smake sin egen medisin! Moahaha

HAHA Endelig! Isdronninger, karma is a bitch:laughing014
De går der og svever på sin lille trone med holdningen "we got the power" og BAAAM :D In your face.

Isabel har bare sklidd gjennom på ett bananskall, og dilter etter Martine..På høy tid at hun ble tuppa ut:p
Audun ser ut til å ikke bære noe nag av tapet av sin partner..

Audun kan egentlig bare være der for min del - han har ikke gjort noe som gjør at han vil vinne uansett, tenker jeg ihvertfall.

Håper Martine blir neste som ryker, rett og slett fordi jeg holder på å bli gal av all sytingen.

Håper Martine blir. Gamle Sara trenger en som kan utfordre henne, hvis ikke så blir det jo sånn som det alltid har vært - hun får det som hun vil :)

Audun kan egentlig bare være der for min del - han har ikke gjort noe som gjør at han vil vinne uansett, tenker jeg ihvertfall.

Håper Martine blir neste som ryker, rett og slett fordi jeg holder på å bli gal av all sytingen.

Samme her, hekseholdningen hennes gjør at jeg får vondt i hue av å se på ho..

Back
Topp