Paradise Hotel Norge

Skjønner jo hva den handler om uansett da. Du kan lese så mye du vil på side2 du, bare la være å legg det ut her :p

Og btw, hvorfor i fader går Martine til avisen etter hver episode!? En smule PR kåt liksom...

Jeg skjønte at hun hadde gjort noe etter utsjekkingen når hun var i paradise hotel studio, de spurte "er det okei å ha sex inne på hotellet" så sa ho ja.
Aaah no more side 2 artikkler :P

Jeg tror dama er veeeldig pr kåt hahaha. "Hei jeg hadde sex på tv" gratulerer haha :P

Ser på på tv'n og jeg nå;) Tror hun kunne blitt mer upopulær hvis hun hadde valgt å splitte piere og Martine forresten :P

Mathias: hvis hun ikke ror hardere enn det så ror hun seg tilbake til Polen. Haha. Humret litt av den kommentaren :P

Haha gleder meg til mini skal sove, da skal jeg se moralpolitiet ha sex på tv. Hahaha! Morsomt at hun gikk på samme smellen som hun kritiserer andre for...

Da er mageboeren min ute og jeg er nå ajour i PH-verden igjen! 10 morsomme sider som jeg måtte bla gjennom! ;D

Ammet da jeg så Isabell ramle, fikk nesten litt såre nippler fordi jeg ikke klarte å slutte og le! :D Babyen satt helt fast og. :p

Spennende på Pandoras i kveld... Lurer på hva Fredrik gjør hvis han må velge mellom Emilie og Sara i morgen? Virker som at han angrer på at han har gitt Sara et løfte, eller? ;O

Måtte legge meg med lillemor midt i paradise i går, midt i parsplitten. Fikk ikke sett min kjære Pierre ha sex med trollkvinnen, heldigvis. :p Gleder meg til Pandoras idag, håper ho linn egentlig er kjempe kul! Meeen, ved å splitte Sara og CF så føler jeg kanskje ho kommer til å stille seg litt på Martine siden der inne. Om hun ikke får en fredning i dag så ryker hun nok i morgen. Dem kommer sikkert til å bli dødelig fornærma over at ho har vært sååå falsk. :p

Da er mageboeren min ute og jeg er nå ajour i PH-verden igjen! 10 morsomme sider som jeg måtte bla gjennom! ;D

Ammet da jeg så Isabell ramle, fikk nesten litt såre nippler fordi jeg ikke klarte å slutte og le! :D Babyen satt helt fast og. :p

Spennende på Pandoras i kveld... Lurer på hva Fredrik gjør hvis han må velge mellom Emilie og Sara i morgen? Virker som at han angrer på at han har gitt Sara et løfte, eller? ;O

Hahaha ler :D !! Nja vet ikke, utrolig skeptisk selv på hva han Evt måtte valgt.. Men tror ikke at hun nye jenta
Får rosene!! Tror de skjønner under pandoras at det har vært et spill og at det ikke er taktisk smart gi den til henne!!

Måtte legge meg med lillemor midt i paradise i går, midt i parsplitten. Fikk ikke sett min kjære Pierre ha sex med trollkvinnen, heldigvis. :p Gleder meg til Pandoras idag, håper ho linn egentlig er kjempe kul! Meeen, ved å splitte Sara og CF så føler jeg kanskje ho kommer til å stille seg litt på Martine siden der inne. Om hun ikke får en fredning i dag så ryker hun nok i morgen. Dem kommer sikkert til å bli dødelig fornærma over at ho har vært sååå falsk. :p

De hadde ikke sex, vi fikk ikke se igår :p bare at han tok av bhn også lå de der :p så du gikk ikke glipp av det :D enda!! Ja, det må være kjipt om hun ikke får fredningen idag :o kjipt måte komme inn på!!

Gratulerer med en ny paradiseseer :D
Jeg og syns det virket som om han angret litt:P

Da har jeg sett kveldens episode, herregud jeg gleder meg til å få skravlet litt :P Hihi!

Gratulerer :) :)
Syns også det virker som om Fredrik angrer litt. Jeg håper virkelig at Emilie er hans førstevalg, syns Sara er litt for oppesen og selvsikker på seg selv.

Åååh skal snart se jeg også tror jeg :D må bare få ferdig middagen først :D så spent på om hun nye klarer oppdraget! Håper de gjennomskuer :p
Nei hvorfor håper du det? Er jo kult om hun får en fredning :o

Tviler på at ho får alle rosene, trur dem forstår greia med konvolutten jeg asså, teit at det ble skrevet sånn...

Sånn forøvrig så begynner Mathias å vokse på meg igjen. :p

Stille det var her i kveld da. Sitter alle å biter negler? :p

Back
Topp