Paradise Hotel Norge

Hele den holdningen hennes altså:mad: "tror nok vi må ta en prat med hun nye altså" jævla diktator var det første jeg tenkte:eek: kommer her og skal leke bossy bitch.

Haha "eg heita CF og eg e IKKJE HOMO, eg elska damer":laughing002 Og bare for å illustrere at han ikke er homo så går han til Elin "hey ska me ha sex"
Gutten fikk til og med en egen artikkel i side2 "ingen gutt iker å bli kaldt homofil"

http://www.side2.no/underholdning/--det-er-ingen-gutt-som-nsker-a-bli-kalt-homofil/3422772025.html
Litt dramaqueen..?

Martine altså!! Hun kunne godt ha kommet inn igjen med en ny holdning!
"Sara må ut fordi hun henger med Elin og Emilie" dronningen befaler.

Og CF "eg ekkje homo" hahaha oh lord, we get it :p
Martine altså.. virker som hun tror veldig høyt om seg selv..

Martine altså.. virker som hun tror veldig høyt om seg selv..

Jaa! Ikke sant. Jeg lurer veldig på hva som skjer i kveldens episode når pierre løsner på bh'n hennes.
Kommer selveste moralpolitiet til å hoppe til køys :P

Jaa! Ikke sant. Jeg lurer veldig på hva som skjer i kveldens episode når pierre løsner på bh'n hennes.
Kommer selveste moralpolitiet til å hoppe til køys :p
Jeg tror det! Skal sitte klar i sofaen med popcorn! :P

Kommer selveste moralpolitiet til å hoppe til køys :P
Selvfølgelig hopper de til køys :D bare å sette seg til rette med beina på bordet haha

Bar er glede seg til dagens episode;)

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal orke å være våken helt til halv 11. Duste tv3, ødelegger nattesøvnen min! :o :p

Bar er glede seg til dagens episode;)

Jeg åå. Selv om jeg syns episoden begynner så sent. Ender vel opp med å se det på tv3 play i mårra. Det har blitt en del av mitt morgon rituale, frokost og paradise hotell ;)

Jeg åå. Selv om jeg syns episoden begynner så sent. Ender vel opp med å se det på tv3 play i mårra. Det har blitt en del av mitt morgon rituale, frokost og paradise hotell ;)
God frokost det da :D

Haha jeg må slutte å lese på side2 tror jeg :P kanskje jeg skal bannlyse meg selv fra den siden. Too much paradise hotell info there ;)
Ikke les artikkelen hahaha.

Skjønner jo hva den handler om uansett da. Du kan lese så mye du vil på side2 du, bare la være å legg det ut her :p

Og btw, hvorfor i fader går Martine til avisen etter hver episode!? En smule PR kåt liksom...

Back
Topp