Paradise Hotel Norge

Pierre og Martine ja, ganske sikker på det. Var det ikke Martine som sa hun ikke skulle ha sex på tv da?

Nei egentlig så er det en god gjeng der nå, ingen spesielt kjedelige som må ut :eek:
Heller Fredrik. Han er ikke så morsom altså. Og når Sara styrer så fælt for at han skal bli, ødelegger det alt.

Jeg tror det er Pierre og Martine som har sex, jeg. Høres ut som det blir sagt "jag er så kåt" og ikke at det er på norsk.
Neste uke blir jo spennende, gleder meg allerede til torsdagen :D

Såklaaaart kom Martine inn. Vurderer sterkt å boikotte til hun er ute igjen, men er for avhengig og nysgjerrig. :p
Joiner den om at jeg håååper virkelig ikke det er Pierre og Martine i senga. Snille, søte Pierre, med hun.. hun der! :o
Lurer på hva som er så "skummelt" med hun nye jenta jeg.

Jeg tror det er Pierre og Martine som har sex, jeg. Høres ut som det blir sagt "jag er så kåt" og ikke at det er på norsk.
Neste uke blir jo spennende, gleder meg allerede til torsdagen :D

Ja syntes det hørtes ut som Pierre jeg og :D

Gøy med egen paradise-tråd! :p
Ser det er flere som er glad for at Mads gikk ut, samme her! Var ei stund jeg vurderte å slutte og se på paradise med all sutringa hans :p
Kjipt at Martine kom inn igjen, begynte å like Isabell etter at hun gikk ut da det ble mindre baksnakking, men spørs nå som hun er tilbake.

Og Pierre! Jeg liker han såå godt! elsker at ingen får bestemme over han, og han er god til å gjennomskue de andre :)

En ting som irriterer meg litt, Emilie! Hvorfor vil hun ha Fredrik bak seg? Han er jo på motsatt "lag", og vil bytte henne ut any day med Sara! Hun burde fått Harald bak seg, hadde det ikke vært for Harald og Pierre så hadde hun vært den første jenta som gikk ut. Nå har hun jo mindre folk til å backe seg.

Og nå begynner de vel på 5 paradise-uke, håper virkelig det kommer inn noen nye nå, og ikke bare folk som har blitt sendt ut!

Hehe, *pust* :D

Takk for denne tråden!! Har ikke "nett" på hytten.. Men nå er jeg oppdatert. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp