Tror søren meg det var Pierre og Martine desverre!!!!!
Nooooooo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror søren meg det var Pierre og Martine desverre!!!!!
Han kommer nok inn igjen. Føler de bare sender de samme inn om igjen og om igjenVar ikke klar for å miste Harald jeg![]()
Ville mye heller at Fredrik skulle gått ut.Han kommer nok inn igjen. Føler de bare sender de samme inn om igjen og om igjen![]()
Jeg må bare gå mot strømmen jeg nå asså, har ikke sansen for Audun lengre! Han gjør jo ingenting utav seg, men tror han styrer hele opplegget. Ikke liker jeg Isabell heller.
Heller Fredrik. Han er ikke så morsom altså. Og når Sara styrer så fælt for at han skal bli, ødelegger det alt.Nei egentlig så er det en god gjeng der nå, ingen spesielt kjedelige som må ut![]()
Nei Fredrik liker jegVille mye heller at Fredrik skulle gått ut.
Heller Fredrik. Han er ikke så morsom altså. Og når Sara styrer så fælt for at han skal bli, ødelegger det alt.
Pierre og Martine ja, ganske sikker på det. Var det ikke Martine som sa hun ikke skulle ha sex på tv da?
Hehe, jeg likte han ikke i det hele tatt jeg, så veldig fornøydJeg ogmislikte ikke Harald heller men når det står mellom de to er Marhias best
![]()
Hehe, jeg likte han ikke i det hele tatt jeg, så veldig fornøyd![]()
Jeg tror det er Pierre og Martine som har sex, jeg. Høres ut som det blir sagt "jag er så kåt" og ikke at det er på norsk.
Neste uke blir jo spennende, gleder meg allerede til torsdagen![]()