Paradise Hotel Norge

Nope. Jeg har så mye annet å gjøre i livet at jeg kaster ikke bort tiden på PH :P

For å sei det sånn; eg skifter kanal berre det er reklame for det... :p

I kveld braker det løst :D Og jeg kan ærlig innrømme at jeg gleder meg :D

Jeg har veldig troen på han her "Jeg bruker aldri kondom, jeg ser om jenter har en kjønnssykdom"
:D

Jeg skal se på :D Sett på hver sesong, for blir så fort avhengig av det :P Er bare så morro å se hvor mye drama og intriger dem lager ut av ingenting :P

I kveld braker det løst :D Og jeg kan ærlig innrømme at jeg gleder meg :D

Jeg har veldig troen på han her "Jeg bruker aldri kondom, jeg ser om jenter har en kjønnssykdom"
:D

Jeg kjenner jeg blir flau på vegne av denne stakkars gutten. Hans foreldre må være evig stolte tenker jeg :P

Gleder meg til å se på, men må vente til det er på nett gratis, og samboer ikke er hjemme, for han hater det :p passer fint med permisjon da :p

Har ingen planer om det gitt:P Så litt første året bare.

Idag er dagen folkens :D fler som forresten har fått med seg at det blir sånn live studio på torsdager ?? Hva er det for noe greier tro :p

Nope, har aldri forstått hva som er så artig med det. Har flere kolleger som bruker å se, å selvsagt snakker de om det i etterkant. Tenkte jo selvfølgelig at jeg måtte prøve å se det å, men det fenget ikke meg:)

Idag er dagen folkens :D fler som forresten har fått med seg at det blir sånn live studio på torsdager ?? Hva er det for noe greier tro :p

Hæ? live? Det har jeg ikke fått med meg. Hvordan skal det liksom funke? :P

Hæ? live? Det har jeg ikke fått med meg. Hvordan skal det liksom funke? :P

Aner ikke, virket litt som sånn big brother studio, men innspillinga er jo ferdig så blir jo ikke helt det samme :p men man skulle få se klipp som ikke er vist i løpet av uka osv :s

Aner ikke, virket litt som sånn big brother studio, men innspillinga er jo ferdig så blir jo ikke helt det samme :p men man skulle få se klipp som ikke er vist i løpet av uka osv :s

Blir spennende og se hva som skjer :P Ikke lenge igjen nå :D

Noen som ser kjent folk? :P

Back
Topp