Paraceten funker ikke.....

Rosa3

Gift med forumet
På takene i mage og rygg......[:(]
Nå har det holdt på siden igår kveld, så jeg bet i sureplet og tok 2 paracet i 1930 tida....
Men den funker F ikke!!!
Er ubehagelig, men ikke sånn vondt vondt liksom........
Skal bli en trivelig natt......[:'(]

BLÆH,BLÆH,BLÆH!!!!

Noen tips for å få sove?

1 paracet?? prøve flere?? + varmeflaske på ryggen..

Sove? skal du ikke føde da?[8D]

Håper du slipper masse langvarig plaging og at det setter skikkelig i gang snart.

ORIGINAL: Luthien05

1 paracet?? prøve flere?? + varmeflaske på ryggen..

Nei tok 2.... Har liksom alltid hjulpet før......

ORIGINAL: **Ly**

Håper du slipper masse langvarig plaging og at det setter skikkelig i gang snart.

I wish!!!![8D][:D]

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

I wish!!!![8D][:D]

fare for fødsel ja[:D][:D][:D][:D][:D]

varme dusjer og bad hjalp meg...  tenk på at det er bare noe du skal igjenom før du får småen i armene dine

ORIGINAL: Julibaby og meg

Er det rier kanskje..?
Ta tiden[:)]

Er veldig uregelmessig.... skal prøve.....
Men skal ikke det være jævli vondt da....!!?

Paracet funker nok ikke på slikt...ta en varm dusj[;)]

ORIGINAL: Maryan84

Er det slike rie tak?
Maserier eller skikkelig rier?

Jeg gikk med maserier i 2 uker før fødselen.... paracet funket ikke i det hele tatt.
Måtte legge meg når jeg var så trøtt att jeg kunne sovnet stående, også måtte jeg ligge i en spesiell stilling på siden med varmeflaske i ryggen... da fikk jeg kanskje sove ett par timer (med andre ord.. ikke mye søvn de siste ukene før fødsel[>:])

Aldri hatt rier før, så det veit jeg ikke.....
Er i mage og rygg.... Som mensensmerter, bare at de har jeg ikke i ryggen da.......[8D]

ORIGINAL: Diddij

Paracet funker nok ikke på slikt...ta en varm dusj[;)]

Har gjort det, men det bare fortsetter nå.......

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

Er det slike rie tak?
Maserier eller skikkelig rier?

Jeg gikk med maserier i 2 uker før fødselen.... paracet funket ikke i det hele tatt.
Måtte legge meg når jeg var så trøtt att jeg kunne sovnet stående, også måtte jeg ligge i en spesiell stilling på siden med varmeflaske i ryggen... da fikk jeg kanskje sove ett par timer (med andre ord.. ikke mye søvn de siste ukene før fødsel[>:])

Aldri hatt rier før, så det veit jeg ikke.....
Er i mage og rygg.... Som mensensmerter, bare at de har jeg ikke i ryggen da.......[8D]

Bare ser att du har en jente fra før så gikk ut ifra att du hadde hatt rier.. selv om det ikke er noen selvfølge[;)]

Men høres ut som en form for rier du har ja... maseriene mine kjentes ut som menssmerter i mage og rygg. Kom i tak...
De ordentlige riene var mye det samme bare mye vondere.

Men ville følg litt med på tiden mellom og om de blir regelmessige... høres ut som du skal føde snart[;)] ta en varm dusj og prøv å slappe av...

Hun kom til med KS, en uke før termin....[:)]

Ja skal følge med.... Håper jo på fødsel snart, men har nesten gitt opp.....[:D][8D]

ORIGINAL: *imzevimsa*

kanskje du er i gang nå da vet du[:D]  åpningsrier du har kanskje, en begynnelse iallefall.... du får se det an om det blir verre, høres nå ut som en begynnende fødsel iallefall..[:)]

Skal prøve å legge meg, så får vi se da.... Skulle jo egentlig hatt en runde i høyet da.. Men kjenner ikke at jeg oooorker altså!!!!![8D][:D]

Hvordan gikk det med deg?

[&o]Sitter her enda... Like tjukk og like vondt.. Bare ikke så ofte "takene" kommer......

Back
Topp