Paracet?

Karimor

Andre møte med forumet
Er det noen som vet om det ikke er bra å ta paracet?
Trodde ikke det gjorde noe jeg!

Jeg har vært frisk hele svangerskapet og ikke tatt noe som helst men så ble jeg plutselig skikkelig forkjølet nå, har vondt i halsen, tett i nesten og vondt i hode.
Så jeg tok paracet i natt og i går natt.... så sa plutselig svigermor at hun visste om en som mistet babyen sin - dødfødt til termin - hun hadde tatt paracet dagen før pga forkjølelse og feber... Blir jo litt skeptisk da.

Kan ikke forstå at jeg skulle bli forkjølet nå..... irriterende... akkurat som det ikke er nok å være høygravid......
Hadde kynnere med smerter i går kveld og litt i natt og tenkte kanskje at det var noe på gang, men den gang ei.... er litt lei nå ja....

Håper på svar [:)]

Nei, nei, nei...

Ikke farlig å ta paracet. Det er vel omtrent det som er mest trygt å ta av medisiner når man er gravid[;)] Så ikke tenk mer på det.
Men, alt med måte da... En skal ikke ta for mye heller..

Paracet skal ikke være skadelig, men Ibux derimot, skal man ikke ta i svangerskapet!! Så du kan slappe helt av, ingen skade skjedd her [:)]

paracet er oki doki[:D]

har vært forskjølt 3 ganger i svangerskapet og tok paracet...legen min sa det er helt greit og jeg snakket med en på ullevålsykehus som sa det var helt greit...ingenting å bekymre seg for...ikke så snill av svigermor å bekymre deg akkurat nå...

Tusen takk for svarene [;)]
det var betryggende å høre [:D]

jeg har fått beskjed fra sykehuset om å ta paracet hvis riene blir for ille..
Og i natt fikk jeg paralgin major med hjem for å få sovet litt, så det er helt trygt å ta paracet under svangerskapet!!
Men, ikke mer enn 4 i løpet av dagen...

Back
Topp