Paracet?!

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg liker ikke å ta paracet når jeg går gravid, og jeg leste den studien som ble sluppet for ikke så lenge siden, så jeg vet at ikke alle syns paracet er bra. MEN, jeg har fått verdens verste bihulebetennelse, og jeg er helt DESPERAT, for det gjør så forbanna vondt. Hadde dere tatt paracet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er syk selv, blitt skikkelig forkjøla og vondt overalt. Jeg tar paracett. Men tar en om gangen og ser det an

Ja, med god samvittighet!

Jepp. Har tatt 2 stk (500mg per) noen ganger ved feber, ekstrem hodepine og sånn. En gang nå og da synes jeg vi kan gjøre det med god samvittighet. Viktig at mor har det bra også.

Sent from my iPad using BV Forum

Ta det med god samvittighet, du. :)
Kanskje du bør ta kontakt med legevakten og høre med de om det er noe annet du kan ta som kan hjelpe deg med å bli kvitt denne bihulebetennelsen? Ikke kjekt å være syk i påsken! :(
Vet det finnes noen tabletter mot bihulebetennelse, men aner ikke hva de heter eller om gravide kan ta de. Men det vet hvertfall de på legevakten. :)
God bedring og god påske :)

Jeg har tatt paracet opptil flere ganger for veldig hodepine. Men er mer restriktiv enn jeg pleier da. Ser an lenger. Problemet da er at hodepinen bare blir mer intens... Rhinexin heter tablettene som kan brukes mot bihulebetennelse.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tatt paracet opptil flere ganger for veldig hodepine. Men er mer restriktiv enn jeg pleier da. Ser an lenger. Problemet da er at hodepinen bare blir mer intens... Rhinexin heter tablettene som kan brukes mot bihulebetennelse.

Er det på resept?

Jeg sliter med betennelse i ryggen, og når det kommer som værst har legen sagt jeg kan ta maks to paracet om dagen :)

Er ikke noe problem med paracet fikk jeg høre av legen:) men sefølgelig ikke ta mere enn nødvendig :)

Jeg liker ikke å ta paracet når jeg går gravid, og jeg leste den studien som ble sluppet for ikke så lenge siden, så jeg vet at ikke alle syns paracet er bra. MEN, jeg har fått verdens verste bihulebetennelse, og jeg er helt DESPERAT, for det gjør så forbanna vondt. Hadde dere tatt paracet?

Hadde selv tidenes værste bihulebetennelse for 2 uker siden og tok paracet 4 ganger om dagen (tok ved behov) .
Tar aldri paracet så lenge det er overlevbart, men fyttikatta denne gangen var tortur så hadde ikke klart meg uten..

Det er godt å høre dere si det.. Takk! :) vet den studien i Danmark sa det kunne være dårlig ide, men denne studien ble vel egentlig dømt ned av norske leger uansett.. Bihulebetennelse er vondt altså.. :(

Tror jeg og har bihulebetennelse. Tatt 3 paracet idag. Lagt i sengen i hele dag. God bedring!

Tok en paracet for noen uker siden. Ellers ingen hele svangerskapet hittil

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Jeg har ikke tatt så langt jeg heller, har hatt denne hodepinen i over en uke nå, så har ikke dårlig samvittighet for de to jeg tok idag.. Huff, god bedring til deg også stinemor89! Takk for det 1himmel1påjord.. :)
Ja tortur er igrunn en passende beskrivelse for dette marerittet.. Ugh.. :(

Back
Topp