Paracet?

Jeg kan ta min astmamedisin... jeg bruker Bricanyl.
Husker sist så fikk jeg ikke bruke allergitab. men denne gang kunne jeg bruke de...men ja blir litt gal av alle forskjellige meningene.

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bruke Bricanyl,men Pulmicorten min er helt grei å ta.Den tar jeg jo daglig,og hadde jeg ikke kunnet tatt den så vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Den, sammen med allergi tablettene mine, har godt å ha når det har blitt litt tøffere.

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bruke Bricanyl,men Pulmicorten min er helt grei å ta.Den tar jeg jo daglig,og hadde jeg ikke kunnet tatt den så vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Den, sammen med allergi tablettene mine, har godt å ha når det har blitt litt tøffere.
hmm, at ikke disse legene kunne bli enige!!!! :confused:
Men heldigvis så trenger jeg den svært sjeldent nå :)

Har egentlig Pulmicort også, men glemmer den av... men astmaen min har blitt mye bedre nå som jeg har blitt stor :p

hmm, at ikke disse legene kunne bli enige!!!! :confused:
Men heldigvis så trenger jeg den svært sjeldent nå :)

Har egentlig Pulmicort også, men glemmer den av... men astmaen min har blitt mye bedre nå som jeg har blitt stor :p

Ja,disse legene bør vel finne en felles retningslinje. Da jeg hadde omgangssyken sa legen at jeg skulle drikke farris blanna med eplejuice,og det var rett etter at mamma hadde vært operert for nyrestein. Så jeg spurte om ikke farris var litt dumt å drikke med tanke på at nyrestein var i familien,det fikk jo samboer beskjed om da han hadde det,men det bare lo hun vekk og sa var tøv.Da skulle man ha kronisk nyrestein i familien,så det var ikke noe å bekymre seg for.Hun var litt vel oppgitt over de som hadde sagt dette til samboer.Så noen ganger blir man bare enda mer forvirra når man har med flere leger å gjøre.

Er ikke det bricanyl som brukes for å stanse rier? Kanskje en ide å kutte den sånn rundt termin :p

• Liker
Reactions: jc
Back
Topp