Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått beskjed om å ikke ta ibux i svangerskapet.Ja, det kan du fint ta ibux kan man ta fram til de 3 siste mnd av svangerskapet.
Jeg har fått beskjed om å ikke ta ibux i svangerskapet.
ok, har ikke lest på pakken siden "alle" sier jeg ikke skal ta ibux. Men har heldigvis ikke hatt behov for smertestillende i graviditeten, bortsett fra de siste dagene. Har sinnsykt vondt i halsen.Det står til og med på pakka at man kan ta det fram til siste trimester Jeg har jo sliti veldig med smerter i dette svangerskapet, og spurte ut om ibux, og da fikk jeg til svar at man kan ta det fram til de siste mnd. Jeg trodde også at man ikke kunne ta ibux. Den er jo ikke like varsom mot magen som paracet, men altså mulig å ta.
Jeg kan ta min astmamedisin... jeg bruker Bricanyl.Paracet er helt ufarlig, innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig Blir gal av alt man ikke kan/bør ta av diverse medisiner under svangerskapet!!!! Gleder meg spesielt til å begynne med astmamedisinene mine igjen når jentene er ute... Ikke nok med at de tar så stor plass at lungene har det trangt, men når det i tillegg er "trangt" på innsiden av lungene føles det noen ganger ut som om jeg rett og slett ikke får nok luft. Spesielt plagsomt på natt
Jeg kan ta min astmamedisin... jeg bruker Bricanyl.
Husker sist så fikk jeg ikke bruke allergitab. men denne gang kunne jeg bruke de...men ja blir litt gal av alle forskjellige meningene.