Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får prøve detEg trur ikkje eg har hatt bekkenløysning, men vondt i ryggen. Har ikkje prøvd paracet, men syns da lindre med ei varmeflaska på korsryggen
Får du fysioterapibehandling? Det er det eneste jeg har hørt om som hjelper.. Man bør begynne så tidlig som mulig, og mange må gjerne gå en stund også etter at babyen har kommet.Ingen andre som har prøvd? Har drit vondt både idag å natta som var
Nei men har bestilt time til kiropraktor nåFår du fysioterapibehandling? Det er det eneste jeg har hørt om som hjelper.. Man bør begynne så tidlig som mulig, og mange må gjerne gå en stund også etter at babyen har kommet.
Det kan sikkert også funke, men vet at man får dekket fysioterapi dersom legen skriver at man har problemer med å gå på henvisningen.Nei men har bestilt time til kiropraktor nå
Men jeg har ikke det problemet enda, får bare vondt klarer ikke lyve heller. Men skal sjekke ut om kirorraktoren kan hjelpe. Ellers må jeg få annen hjelp for har veldig vondt nederst ved symfysenDet kan sikkert også funke, men vet at man får dekket fysioterapi dersom legen skriver at man har problemer med å gå på henvisningen.
Takk for tips. Blir spennende å se hva han sierSniker fra desember 2014 eg fikk tidlig bekkenløsning og gikk til kiropraktor, det hjalp mye!! De kan også sykemelde og henvise til feks fysioterapeut Det gjorde min og eg går no til begge, men litt effekt. Har ikke prøvd paracet, men varmeflaske/pose hjelper litt på meg også