Papptallerken til dåp..

er ikke taco utrolig vanskelig å spise uten å grise? folk kommer i bunad, kjoler, og dress liksom...

jeg ville ikke brukt papptallerken i dåp. funker i bursdag og på grillfest, men ikke når det er en så formell setting.
Uff jo, tacosause og linskjorte..? Stilige bordkort, papptallerkner passer til dette. Litt slik "modern" kantine-look :) om det passer til dåp er en annen sak :)

De var jo søte, men kanskje ikke til dåp. Alt etter hvordan dere skal gjøre det, mange som kommer, hvor skal det holdes?
Lykke til med dåpen uansett hva du bestemmer deg for :-)

Er det virkelig rart å servere taco i dåp?
Vi har vært i flere dåpsselskaper hvor det har blitt servert taco enn noe annet. Mulig det bare er i vår krets det er normalt.
Og jeg griset ikke noe mer med det enn annen mat altså.

Vi blir 25 stk, og det var den enkleste retten vi kan tilpasse ulike allergier og preferanser som er i familiene.

Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal velge. Jaggu godt det enda er 2 uker igjen :)

Selv synes jeg både taco og papptalerkener kan brukes i en dåp :)

Det er ikke maten og serviset de skal feire, men dåpsbarnet! :)

Nydelige bordkort btw!

Nydelige bordkort btw!

Sign! Skjønner godt at taco er lettvint både med tanke på allergier og med hva folk liker; Da velger de selv det de synes er godt. :-)

Dette står du helt fritt til å velge selv! :)
Ser ikke noe problem i å servere taco på pappfat! Tenk hvor enkelt det blir å rydde opp da! ;)
Hvorfor skal alt være så tradisjonelt og høytidelig?
De fata passet jo utmerket til bordkortene :)
Masse lykke til med dåp! :)

Aldri hørt om taco i dåp eller papptallerkner, men hvis det er det dere vil ha så gå for det :)

Jeg er vant til koldtbord i dåp jeg :) og det er vel det som er "standaren" i min familie og vennekrets.

Har vært i dåp der det har blitt servert pizza, komler/komper/raspeball/potetball, grillmat og tilogmed suppe. Så taco er absolutt ikke rart:)
Og papptallerkener, go for it! Så lenge det ikke er de kjedelige hvite så. De du viste bilde av her var jo supersøte! Og så lettvint å rydde. Besides, det er barnet som skal feires, ikke maten eller tallerkenene :)
Lykke til!

Ville ikke valgt papptallerken eller taco til festligheter som dåp osv. Har vært i flere festligheter opp i gjennom åran og e vant med koldtbord og laks. Men det er mitt syn :)

Nydelige bordkort btw!
Så enig med deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi hadde noen søte papp tallerkener i dåpen og det var kjempe kjekt med tanke på opprydning etter på :) da kunne alle ta med seg å kaste når de var ferdig å spise :)

Back
Topp