Papptallerken til dåp..

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Vi skulle egentlig ha gryterett i dåpen, men den tanken ble forkastet av mannen. Nå skal vi ha taco istedenfor! Så da kan man jo tenke litt annerledes..

Og selv om det slår krøll i kroppen når jeg tenker på ordet papptallerken, er jo disse ganske søte!

90849_Papptallerken_lysebl__m_striper_12-pk_1.jpg

Er det helt nei-nei å ha papptallerkener i dåp?

Syns de var søte, jeg. Så lenge hele arrangementet står sammen helhetlig så er vel det viktigst. :)

Spørs litt på papptallerkene mener jeg :-)
Og hvor mange dere skal være, hadde nok ikke brydd meg vis den var noen søte/kule papptallerkener og ikke slike offwhite som ser utrolig billige ut!

Litt dårlig bilde da, men vi skal ha disse til bordkort:

85955662783e11e2b41b22000a1f9a15_7.jpg

Så blå og hvite striper vil gå igjen flere steder, samt vi skal ha papirsugerør som er hvite og blå stripete til barna.

Det føles liksom litt kjipere å spise av papp, synes jeg... Men om det blir "helt feil" med papp kommer jo an på hvordan selskapet ellers er, sånn i "stilen", tenker jeg.

Hvis det er så "fint" at man har bordkort syns jeg ikke noe om papptallerkner.

Papptallerken for meg er bursdag og grillfest, ikke dåp.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Papptallerken for meg er bursdag og grillfest, ikke dåp.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

samme her så sign. denne men bordkortene er kule.

Vi hadde papptallerkner i dåpen vår :) Men var bare de aller nærmeste på koldtbord hjemme hos oss

Hvis man skulle spist en finere middag så syntes jeg at papptallerkenene kunne fått blitt i skuffen den dagen, men siden dere skal ha taco så syntes jeg det passer helt fint!
- UTROLIG fine bordkort forresten! =)

Fine fat, men jeg ville ikke hatt det i dåp.. Dåp er litt mer formelt for min del :) Ellers veldig fine bordkort! :)

De var fine, men i utgangspunktet så er papptallerkener fyfy i dåp for meg. Det samme gjelder pulverkaffe og kjøpekaker som jeg har hørt noen ha... jeg er ikke sånn at alt skal være så høytidelig, men bør ikke være stusselig heller :)

er ikke taco utrolig vanskelig å spise uten å grise? folk kommer i bunad, kjoler, og dress liksom...

jeg ville ikke brukt papptallerken i dåp. funker i bursdag og på grillfest, men ikke når det er en så formell setting.

Back
Topp