Pappavogn!

Bridget

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Den kommende bestemor har funnet frem et klenodie etter sin sønn, synes den ser så fin ut! Håper den er like fin som den ser ut på bildet, kunne tenkt meg å bytte hjul på den, men vet ikke om dette er mulig?

Hva synes dere? :)
mms_img2041309803.jpg

Disse svigermødrene altså ;)
Heldigvis for deg var jo denne vognen ganske så fin :) Personlig ville jeg ikke hatt hvit vogn men det er jo bare smak og behag :) Jeg ville nok også bytttet hjul på den. :)

Husker min svigermor ville gi oss en diger gammeldags simovogn i fløyel... Ganske kleint å takke nei men det var jo min første så da var alt så nøye ;)

Flott vogn! Og tror ikke det blir noe problem å skifte hjul. Føler alt går nå til dags :)
Kjekt når ting kan brukes om igjen!
(men skjønner jo at en fløyelsvogn ikke er helt det store :p )

Jeg synes den er knall tøff. Kunne ønske min mor hadde tatt vare på vår fløyels burgunderrøde vogn fra når jeg var liten. Hjulene er bare å bytte dersom du vil ha lufthjul. Simo sine passer men jeg ville brukt den som den er jeg!

Hmm.. tror du simohjul vil fungere altså? Vært litt artig.. samtidig så har vi ei kombivogn etter storebror som jeg er veldig gla i så vet ikke hvor mye penger det evt. Blir aktuelt å legge i denne :) Artig med vogner synes jeg!

Uff ja, det er mye man skal prakkes på så snart man er preggers, håper det ikke blir alt for mye, selv om det er koselig at folk bryr seg.. jeg er bare så elendig til å si nei ;)

Den kommende bestemor har funnet frem et klenodie etter sin sønn, synes den ser så fin ut! Håper den er like fin som den ser ut på bildet, kunne tenkt meg å bytte hjul på den, men vet ikke om dette er mulig?

Hva synes dere? :)

LIKER :D
Har lik til ungene som min mor har brukt til oss da vi var små. Bare den er begynder i farge:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg syns den var kjempefin, og i hvert fall ikke noe alle og enhver har. :)

LIKER :D
Har lik til ungene som min mor har brukt til oss da vi var små. Bare den er begynder i farge:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hvordan er den å trille? (hvis den har like dekk og slik tenkte jeg på) :)

Eg syntes den var veldig god.. Vugget lett og var lett å kjøre :)

Vi har vognen etter min mamma (snart 50 år gammel) som vi ska ha på stua i stede for vugge! Den er råstilig, litt lav og stoooor bag! :)

Vi har vognen etter min mamma (snart 50 år gammel) som vi ska ha på stua i stede for vugge! Den er råstilig, litt lav og stoooor bag! :)

Oi, tipper den er stilig - du må gjerne legge ut bilde en gang! :)

Er så usikker jeg nå.. har jo som sagt en vanlig kombivogn etter storebror, sikler veldig på en bugaboo buffalo, og nå kom denne herligheten her.. begrensa for hvor mange vogner man har bruk for! :smiley-angelic006

Her skal vi bruke en gammel Simo Kombivogn fra 1997.
Denne har jeg pimpet opp med lufthjul i stede for slike harde som er på den vogna på bildet.
Eneste jeg måtte gjøre for at dem skulle passe var å fjerne den ringen inni med riller til dagens bremser.
Vips så hadde jeg gammel simo med lufthjul ;)

Back
Topp