barehege
Forumet er livet
Har så masse jeg vil fortelle om pappa's overraskelses selskap som vi holdt for han i går!! Vi hadde sendt en innbydelse fra noen andre om at mamma og pappa var bedt i et 60 årslag, og pappa syns jo egentlig det var litt dumt at det var akkurat i helga, ettersom han hadde bursdag på fredag..[:)] Har vært utrolig vanskelig å holde det hemmelig, og mamma har vært helt på tuppan!!![:D]
Men først skal jeg fortelle om TANTA MI!! Slik at historien ender godt tilslutt... [;)]
Jeg har nemmelig stått for maten (koldtbord), jeg har ikke laget alt selv, nei.. Men hadd ansvar, og delegert litt videre.. Har forresten ordna det meste ellers også.. festen var jo fra meg, søster, bror og mamma.. Men det meste er blitt lagt på meg, og det har igrunn gått veldig greit!! Helt til TANTE kom å skulle bidra på fredag..
Det var flere lignende episoder, men husker ikke alt!! Ble bare så utrolig provosert!! Slengte alt i trynet på meg!! Alt jeg gjorde var galt!!! [:@][:@][:@]
MEN! Jubilanten ble i allefall overraska!!! Og vi hadde fått hit broren hans som han ikke har sett på 6 år!! Det var det største som kunne skje!!! Og vi hadde bare selvlagde sanger under maten (5 stk) og så hadde vi laget en film på movie maker til han med bilder fra han var liten og fram til fredag.. [;)] Tror han ble litt rørt da!!!! Og så masse fine gaver han fikk!!!!![:D]
I dag rydda vi opp, spiste litt rester og så kom broren hans innom før de skulle dra igjen.. Jeg har ALDRI sett pappa grine, mamma har sett det èn gang.. Men da han sa hade til onkel, DA kom tårene!! (dem sto et stykke unna, da.. men så rørende det var!!!) Etterpå kom han mot meg og mamma, da begynte han å gråte!!! Da gråt jeg og mamma og!! Heldigvis kom samboer akkurat da og.. Til og med han syns det var sterkt!! (får klump i halsen når jeg skriver om det nå.. [:(])
Han ble i allefall utrolig glad!!! Og det er jo det beste av alt!!!![:D]
Kunne fortalt mer fra kvelden også (som at vi lagde "kake" av fiskepudding.. hehe.. noen som fikk litt sjokk...) men nå har det blitt så langt, og kanskje ikke så interessant for dere.. [8|][:D]
Takk for at du orka å lese alt, om du gjorde det.. [:)]
Men først skal jeg fortelle om TANTA MI!! Slik at historien ender godt tilslutt... [;)]
Jeg har nemmelig stått for maten (koldtbord), jeg har ikke laget alt selv, nei.. Men hadd ansvar, og delegert litt videre.. Har forresten ordna det meste ellers også.. festen var jo fra meg, søster, bror og mamma.. Men det meste er blitt lagt på meg, og det har igrunn gått veldig greit!! Helt til TANTE kom å skulle bidra på fredag..
- Da vi skulle dekke bord spurte søstra mi hva slags glass, jeg svarte "dissa til farrisglass og.." AVBRUTT AV TANTE:"Nå må du gi deg!skal vel ikke ha mange glass da, vel.."
- Så skulle vi dekke bord, og ettersom jeg har gått kokken, vil jeg gjøre det ordentlig når jeg først dekker!!! Det tar jo ikke akkurat så masse ekstra tid!! Nei! det var det sikkert ingen andre som la merke til allikevel!!! [:@]
- Så ville jeg begynne å legge opp noe av maten på fat på fredagen, slik at det ikke ble så masse stress på lørdag, gjestene skulle jo komme kl. 17, og jeg har jo Leah i tillegg, liksom.. Men det var i allefall ingenting å stresse seg opp for!!!
- Og så sto vi å prata om at fotball-laget til samboer hadde rykka opp i år, men at noen av dem (inkl. samboer) ville starte et 3'er lag for å være på et lavere nivå, med motstandere mer i nærheten og ikke så masse treninger.. Ettersom han har familie og ikke vil reise/være borte så mye fra oss... "men det hadde sikkert vært moro for guttene..." (Akkurat som det er jeg som setter en stopper for han?!?!?!)
- Da gjestene kom på lørdag sa ho at noen måtte ta imot gjestene (noe hun har fått beskjed om for LENGE siden, og som står i innbydelsene.. Hun hadde ikke fått sin da, men vi hadde jo lest den for ho, og spurt om det var greit...) Da jeg sa det, svarte ho at det hadde ho ikke hørt om, og ikke hadde ho sett innbydelsen!!! Jeg hadde jo mer enn nok på kjøkkenet!!! Men gjorde jobben, da!!
- og da vi uttpå kvelden skulle begynne med kaffe og kaker, var jo det også helt feil, da!!!
- og etter at alle hadde forsynt seg, og kakene hadde stått urørt ei stund, fant vi ut at vi måtte sette det kjølig at, for var jo ganske varmt i lokalet med 50 mann.. og kremkaker tåler jo ikke det!! "Nå må du slutte å være så hysterisk, da!!" Var det jeg fikk da...
Det var flere lignende episoder, men husker ikke alt!! Ble bare så utrolig provosert!! Slengte alt i trynet på meg!! Alt jeg gjorde var galt!!! [:@][:@][:@]
MEN! Jubilanten ble i allefall overraska!!! Og vi hadde fått hit broren hans som han ikke har sett på 6 år!! Det var det største som kunne skje!!! Og vi hadde bare selvlagde sanger under maten (5 stk) og så hadde vi laget en film på movie maker til han med bilder fra han var liten og fram til fredag.. [;)] Tror han ble litt rørt da!!!! Og så masse fine gaver han fikk!!!!![:D]
I dag rydda vi opp, spiste litt rester og så kom broren hans innom før de skulle dra igjen.. Jeg har ALDRI sett pappa grine, mamma har sett det èn gang.. Men da han sa hade til onkel, DA kom tårene!! (dem sto et stykke unna, da.. men så rørende det var!!!) Etterpå kom han mot meg og mamma, da begynte han å gråte!!! Da gråt jeg og mamma og!! Heldigvis kom samboer akkurat da og.. Til og med han syns det var sterkt!! (får klump i halsen når jeg skriver om det nå.. [:(])
Han ble i allefall utrolig glad!!! Og det er jo det beste av alt!!!![:D]
Kunne fortalt mer fra kvelden også (som at vi lagde "kake" av fiskepudding.. hehe.. noen som fikk litt sjokk...) men nå har det blitt så langt, og kanskje ikke så interessant for dere.. [8|][:D]
Takk for at du orka å lese alt, om du gjorde det.. [:)]