pappapermisjon sjema.

IAmMine

Glad i forumet
heihei.
hvilket skjema er det man skal levere/fylle ut ang. når pappan skal ha permisjonen sin?[:)]

For å utsette permisjonen? Vi har fyllt ut et slikt skjema. Men husker ikke hva det heter. kanskje bare utsettelse av fødselspermisjon/adopsjon

skal finnes på nav, er visst mye du skal fylle inn på pc'n før man skriver ut sjemaet..

har ikke årka å sett på det enda for det virker så kjedelig[:'(] men må vel det ganske snart..

Syns sambo fylte ut en hel masse jeg:/ Husker ikke hva skjemaene het..

Også fikk han brått beskjed om nå at han skulle søkt 2 måneder før min perm er over, de sa sist at han bare skulle søke en gang før min var over. LEI NAV!

ORIGINAL: FrøkenH

Også fikk han brått beskjed om nå at han skulle søkt 2 måneder før min perm er over, de sa sist at han bare skulle søke en gang før min var over. LEI NAV!

det holder at søknaden er stemplet dagen før du går tilbake i jobb.

ORIGINAL: FrøkenH

det har bare noe med at de er så treige å betale pappapermpenger, at dere kan risikere å måtte vente på penger.. skal være stempla før mor er ferdig i permisjon...

er det skjemaet der jeg fyller ut dato for når han skal ha ukene sine. skal ikke  utsette..

Her:
https://www.nav.no/Om+NAV/Skjemaer/Privatpersoner/vedleggsveileder?entrance=classic&key=233580 [:)]

Back
Topp