pappaperm

pluske83

Elsker forumet
når skal derres kjære ha pappapermen??[:)] er jo 10uker nå.. vi har tenkt at han tar det når eg er helt ferdig med min perm...

vet ikke enda. men han kommer ikke til å ta alt i ett strekk

de 10 ukene pappaen har trekkes fra mine uker ikke sant??
sånår jeg har 56 uker på 80% så er 46 av de mine og 10 pappan sine, har jeg skjønt riktig??

jo stemmer det. men er jo ikke dine uker da sånn teknisk sett. 6 uker er dine og de andre er til felles deling slk man vil..så er 10 uker kun til far.
her skal mannen ta 10 uker når jeg er ferdig med mine
ORIGINAL: *julimamma*

de 10 ukene pappaen har trekkes fra mine uker ikke sant??
sånår jeg har 56 uker på 80% så er 46 av de mine og 10 pappan sine, har jeg skjønt riktig??

Pappan tar 3 uker sammenhengende og resten gradert her..når jeg er ferdig med min permisjon.

Misunner dere masse som kan ha pappaperm [:(] Skulle ønske sambo kunne være hjemme sammen med oss litt, ble så oppstykket i forbindelse med keisersnittet...

Her tar han det etter meg, når jeg skal tilbake til jobb. Syns det er best å ordne det slik siden de må ha vikar for meg på jobb. Og så har det en tendens til å komme en del endringer på jobb, så da slipper jeg å sette meg inn i alt nytt flere ganger.

vi har ikke bestemt oss 100%, men foreløpig ser det ut som det blir 10 uker i strekk etter min perm. er over den 10 mai. I tillegg har han 4 uker ferie, så han blir hjemme fra 10 mai til 16 august [;)] han ser frem til det, for å si det sånn!!!

min driver å drømmer om alt han skal få gjort....skal trene og bygge på huset og masse greier..hehe, tror kanskje han får litt mere å henge i med enn han tror. men han gleder seg nå iallefall da [:)]

Han tar 6 uker nå fra slutten av august. Så tar han resten når jeg er ferdig med min permisjon.

Alexander var så utålmodig etter å komme ut så vi fikk ikke de to ukene ekstra. Så jeg skal ut i jobb i slutten av april og da skal pappaen ha 12 uker i strekk. 

ORIGINAL: dommett

min driver å drømmer om alt han skal få gjort....skal trene og bygge på huset og masse greier..hehe, tror kanskje han får litt mere å henge i med enn han tror. men han gleder seg nå iallefall da [:)]

Ikke alle menn som skjønner hvor mye JOBB det er å gå hjemme med knøttene kanskje[;)]!
Vi har ikke helt bestemt oss ennå på hvordan vi tar det.

han tar alle 10 ukene når jeg er ferdig med min permisjon[;)]

samt at han tok 2 uker barselperm nå etter at  lillegutt kom til verden (ubetalt[&:])
og nå er jeg blitt sykmeldt...[&:] slik at vi har søkt nav om at han kan ta over permisjonen imens[;)]

Back
Topp