Pappaperm

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Må far søke utsettelse dersom jeg skal ha 5 uker ferie etter fellesperioden er slutt?

Nei, så lenge det er ferie kan dere ha det sammen :) mener jeg at jeg fikk høre. Men skal dere ikke ha sammen må han søke utsettelse.

Nei, så lenge det er ferie kan dere ha det sammen :) mener jeg at jeg fikk høre. Men skal dere ikke ha sammen må han søke utsettelse.

Ja ferie har jeg også skjønt at jeg kan ha mens han har perm, men tenkte på at han skal ikke ha perm før etter jeg har hatt ferie :-)
Kan sjekke på den nav siden på Facebook, ellers er det vel bedre å sende ett skjema for mye enn et for lite :-P

Ja ferie har jeg også skjønt at jeg kan ha mens han har perm, men tenkte på at han skal ikke ha perm før etter jeg har hatt ferie :-)
Kan sjekke på den nav siden på Facebook, ellers er det vel bedre å sende ett skjema for mye enn et for lite :-P
Da må han søke utsettelse senest dagen før du skal ha ferie, om det er din siste permdag ;)

Ja, det må han. Hvis han ikke skal ha permen direkte etter din perm så må han søke om utsettelse uavhengig av om det er ferie eller ulønnet permisjon i mellom.

Må far søke utsettelse dersom jeg skal ha 5 uker ferie etter fellesperioden er slutt?
Dere sender inn papirer på når far starter før perioden din er over så lenge det er innenfor så skal man ikke søke om forlengelse ! Jeg skal ha ferie og 2 måneder ekstra! Sier man ikke fra så løper far sin perm automatisk ! Sa de på NAV til meg hvertfall ! Men vi kommer til å sende inn papirer etter babyen er ute så er det gjort og en ting til er ute av verden ;)

Back
Topp