Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så lenge det er ferie kan dere ha det sammenmener jeg at jeg fikk høre. Men skal dere ikke ha sammen må han søke utsettelse.
Da må han søke utsettelse senest dagen før du skal ha ferie, om det er din siste permdagJa ferie har jeg også skjønt at jeg kan ha mens han har perm, men tenkte på at han skal ikke ha perm før etter jeg har hatt ferie
Kan sjekke på den nav siden på Facebook, ellers er det vel bedre å sende ett skjema for mye enn et for lite![]()
Dere sender inn papirer på når far starter før perioden din er over så lenge det er innenfor så skal man ikke søke om forlengelse ! Jeg skal ha ferie og 2 måneder ekstra! Sier man ikke fra så løper far sin perm automatisk ! Sa de på NAV til meg hvertfall ! Men vi kommer til å sende inn papirer etter babyen er ute så er det gjort og en ting til er ute av verdenMå far søke utsettelse dersom jeg skal ha 5 uker ferie etter fellesperioden er slutt?