F Frk.Desember Gift med forumet Julibarna2014 2 Feb 2014 #1 Mister mannen min pappapermen (de to ukene etter fødselen) hvis jeg føder i ferien hans? Eller får han tilgode de to ukene med ferie? Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mister mannen min pappapermen (de to ukene etter fødselen) hvis jeg føder i ferien hans? Eller får han tilgode de to ukene med ferie? Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 2 Feb 2014 #2 Vet ikke. Her er pappaen sykemeldt og får ikke ta den permisjonen senere.
D detnyenicket Gift med forumet 2 Feb 2014 #3 Kommer an på jobben vil jeg tro. Mannen fikk sjonglere litt, men da tror jeg sjefen hans var snill. Han tok alt i ett.
Kommer an på jobben vil jeg tro. Mannen fikk sjonglere litt, men da tror jeg sjefen hans var snill. Han tok alt i ett.
FlaksiMummy Elsker forumet 2 Feb 2014 #4 Det spørs hvor han er ansatt. Er han ansatt i stat eller kommune får han ferien tilgode Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Det spørs hvor han er ansatt. Er han ansatt i stat eller kommune får han ferien tilgode Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3