Pappaperm...

MariaMommy

Elsker forumet
Når skal pappaen ha permisjon da jenter??[:)]

hakke peil jeg. han har jo ikke noe jobb så han går jo hjemme uansett. han har vært hjemme siden 29 oktober 2010 så har han søkt dagpenger nå så da er vel det i 52 uker hvis han ikke får noe jobb, men håper han får noe jobb snart da. men skal søke om at han kan ta perm vinteren 2011-2012 spørs helt på om han har fått jobb elle rikke. for på vinteren er det uansett stille periode.

ORIGINAL: heart86

Han har 1 uke her og 1 uke der!
hadde 1 uke for litt siden, og neste i uke 9[:)]
jeg er også hjemme!!

for våres del, skulle man gjerne kunnet gi de 10 ukene til meg!

Skulle også gjerne hatt de 10 ukene ja!

Her kjører mannen fri hver fredag, og så skal han ha to uker når vi skal på ferie i mai samt et par uker seinere. Jeg er også hjemme når han er det -koser oss med langhelg hver helg vi, veldig godt med litt ekstra familietid[:)][:)]

Han skal ha 10 uker f.o.m 11. juni..
Helt alene hjemme, da skal mor ut i arbeid[:-]

han hadde 2uker etter fødselen. thats it![&o]

enig med du,synes det kunne vært valgfritt jeg[:)]
ORIGINAL: heart86

Han har 1 uke her og 1 uke der!
hadde 1 uke for litt siden, og neste i uke 9[:)]
jeg er også hjemme!!

for våres del, skulle man gjerne kunnet gi de 10 ukene til meg!

ble litt usikker jeg nå...men er det ikke engang i juli da tro?! hmm..må sjekke ut[8D]
tida flyr..uffameien[;)]

Ikke krav på noe perm,skal ha ferie og være hjemme med vesla noen uker når jeg jobber/skole[:)]

Han skal være hjemme fra 19 mai - 28 juli..
Han har gått hjemme siden februar i fjor så det blir ikke mye forandring utenom at jeg skal ut i jobb 19 mai[:(]

han skal ha 2 uker i sommer, mens jeg tar ferie også skal han ta 1 dag i uken når jeg begynner å jobbe ..

10.06.11 [;)]
Da skal mor på jobb igjen en liten stund før jeg tar ut ferie og koser meg hjemme sammen med de [;)]

jeg skal egentlig begynne den 29 august men tar da 5 uker ferie etter på. sambo tar da 2 uker ferie om sommeren og 3 uker ferie når jeg har ferie i di 5 ukene. så etter mine 5 uker ferie og hans 3 uker så tar han perm.

Han begynner i midten av august, når jeg begynner å jobbe (så sant jeg får lærerjobb :))

Hvis alt går etter planen så skal han ha den i november, desember og januar[:)]

Han skal ikke ha pappaperm... jeg tar alle ukene.

Min er student så han tar det 4 uker i juli, jeg skal jobbe hele juli og ha permisjon uten lønn til og med september.

han skal ha i friperioden når han kommer hjem neste gang fra nordsjøen. så skal han ha noe neste år, så han kan være hjemme julaften=)

men her går 10 uker fort siden an er nordsjøarbeider. så blir jo ikke 10 hjemmeuker på han slik som for andre som jobber på land

Han skal vel ha et par uker når jeg begynner å jobbe i august og fram til snuppa begynner i bhg rundt 16. august. Etter det blir det vel ca 1 dag eller to i uka. Tror ikke han "hæler" å tråkke hjemme i 10 uker.. men han skal ha 3 uker hjemme sammen med oss i sommer når jeg har ferie da..

Back
Topp